استقبال گرم از غرفه بتیس در نمایشگاه ساختمان های مارک دار

استقبال گرم از غرفه بتیس در نمایشگاه ساختمان های مارک دار
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۴۱ | ۱۴۰۱/۰۹/۲۳

اولین روز نمایشگاه ساختمان های مارک دار در حالی برای بتیس آغاز شد که شاهد اسقبال گرم بازدیدکنندگان از غرفه این شرکت بودند.
به گزارشاخبار ساختمان، نمایشگاه ساختمان های مارک دار در حالی آغاز به کار کرده است که علاوه بر حضور بسیاری از فعالان و بزرگان صنعت ساخت و ساز، شرکت های مرتبط نیز حضوری فعال در این نمایشگاه دارند. البته گروه بتیس در این نمایشگاه برای تمام حاضران نام و برندی آشنا به شمار می آید. در واقع گروه بتیس با دارا بودن نمایندگی فروش و نصب و خدمات بیش از ۱۴ کمپانی معتبر طی ۲۰ سال فعالیت خود توانسته است با اعتماد بسیاری از نهادها و سازمان های دولتی همراه شود. به نحوی که در این مدت راه اندازی سیستم هوشمند مدیریت و نظارت، کنترل تردد و دسترسی، نظارت تصویری و درب های اتوماتیک بسیاری از نهادها و مراکز بزرگ صنعتی و بازرگانی را از ابتدا تا انتها یعنی مشاوره، طراحی، تامین و نصب انجام داده است. از میان آنها نیز می توان به سالن اجلاس سران کشورها، نهاد ریاست جمهوری، مرکزتجاری اداری رویال سعادت آباد، فولاد خراسان، قطار شهری شیراز، مدیریت اکتشاف نفت ملی ایران، منطقه ویژه صنایع معدنی و شماری از فروشگاه های بزرگ کشور اشاره کرد.

در این شرایط گروه بتیس با بهره گیری از جدیدترین فن آوری های روز دنیا، کادر مدیریتی مجرب، تیم فنی آموزش دیده و ارائه ضمانت نامه رسمی و خدمات پس از فروش تحت نام تجاری بتیس، این مجموعه را به اولین و بهترین انتخاب برای طراحی، تامین، نصب و راه اندازی سیستم های حفاظتی و نظارتی بدل ساخته است.

ضمن اینکه تجربه حضور در نمایشگاه بین المللی در کنار همکاری گسترده و بلند مدت با شرکت های خارجی باعث شده است که همواره بتیس جزء سرآمد ترین شرکت ها در حوزه محصولات و تجهیزات نظارتی و امنیتی قرار بگیرد. به بیان ساده حضور بتیس در هر رویداد و پروژه ای جدیدترین و به روز ترین دستاوردهای این حوزه را به همراه داشته است.

گروه بتیس در حالی در این نمایشگاه حاضر شده است که با پشتوانه علمی و تجربیات گروه فنی بازرگانی خود، نمایندگی رسمی برترین برندهای دنیا در زمینه ارائه محصولات نظارتی و امنیتی از جمله،SIQURA ، TKH SECURITY SOLUTION ،COMFINO،PACOM، KEYPROCCESSOR ،FACE S.rL،COMMEND ،INDECY را کسب نموده کرده است.

همچنین با گذراندن دوره های آموزشی پیشرفته این تجهیزات در آکادمی های تخصصی مربوطه و دریافت گواهینامه های ISO 10002 و ISO10004 از شرکت QS زوریخ در سوییس و گواهینامه بین المللی تضمین کیفیت و تکنولوژی برتر در سیستم های حفاظت الکترونیک گروه ICS اروپا در سال ۲۰۱۷ گواهینامه بین المللی TQD & Windows از گروه شرکت های ICMF انگلستان در سال ۲۰۱۸ اطمینان خاطر و آرامش خیال برای مشتریان به همراه آورده است.

این نمایشگاه از 22آذر ماه جاری در سالن اجرای سران آغاز شده است و تا 24 همین ماه نیز دایر است.

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman