معاون استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد:

ساخت 2 هزار و 73 واحد نهضت ملی مسکن آغاز شد

ساخت 2 هزار و 73 واحد نهضت ملی مسکن آغاز شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۳۹ | ۱۴۰۱/۱۰/۱۵

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: ساخت دو هزار و ۷۳ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن توسط انبوه سازان وارد مرحله اجرایی شده است.
به گزارش اخبار ساختمان، علیرضا عباس زاده چهارشنبه شب در شورای مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: واحدهای نهضت ملی مسکن در قاین به صورت ویلایی احداث خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: تا قبل از این به جهت کمبود زمین با کاربری مسکونی تصمیم بر این بود که واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر قاین به صورت آپارتمانی احداث شوند.

عباس زاده با اشاره به اینکه با تأمین زمین مورد نیاز، قاین هم به جمع ۲۹ شهر استان که قرار است واحدهای نهضت ملی مسکن آنها به شکل ویلایی احداث شود، اضافه شد.

وی ادامه داد: با مصوبه شورای مسکن خراسان جنوبی، در کلیه شهرهای استان به استثنای شهر بیرجند، اراضی طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی واگذار می شوند که یک خبر خوب برای شهروندان محسوب می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: در بیرجند به علت کافی نبودن زمین های با کاربری مسکونی، واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به صورت آپارتمانی احداث خواهند شد.

عباس زاده گفت: امکان واگذاری قطعات مورد نیاز در شهر خوسف برای شهروندانی که در شهر بیرجند برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده و متقاضی احداث واحدها به شکل ویلایی باشند، وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه با وجود اینکه در شهر طبس واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن احداث شده اما تاکنون زیرساخت های لازم در این خصوص فراهم نشده، گفت: دستگاه های ارائه کننده این گونه خدمات باید هرچه زودتر نسبت به ایجاد زیرساخت های مورد نیاز اقدام نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهر بیرجند باید با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده تا ۱۹ دی ماه به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

عباس زاده با بیان اینکه این افراد در دیگر شهرهای استان می توانند با مراجعه به ادارات راه و شهرسازی اقدامات مورد نیاز برای تشکیل پرونده را انجام دهند، یادآور شد: ساخت دو هزار و ۷۳ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن توسط انبوه سازان وارد مرحله اجرایی شده است.

مهر

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman