انواع کرکره برقی آلومینیومی

انواع کرکره برقی آلومینیومی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۲۶ | ۱۴۰۱/۱۰/۲۷

با جایگزین شدن کرکره های برقی بجای کرکره های فولادی دستی قدیمی، ظاهر خیابان ها و مغازه ها دستخوش تغییرات مثبتی شده و جلوه ی هماهنگی به نقاط مختلف شهر بخشیده است.

به گزارش اخبار ساختمان، با جایگزین شدن کرکره های برقی بجای کرکره های فولادی دستی قدیمی، ظاهر خیابان ها و مغازه ها دستخوش تغییرات مثبتی شده و جلوه ی هماهنگی به نقاط مختلف شهر بخشیده است. اما این تنها مزیت استفاده از کرکره های برقی نیست. امنیت بالا، سهولت استفاده و قابلیت هایی نظیر این، استفاده از کرکره های برقی را راحت تر از قبل کرده استکرکره آلومینیومی یکی از مدل های کرکره برقی است که به دلیل بهره گیری از آلومینیوم در ساختار خود، به قابلیت های متنوع و گوناگونی دست یافته است. در ادامه به معرفی و بررسی انواع کرکره برقی آلومینیومی پرداخته خواهد شد.

 

کرکره برقی آلومینیومی

 

کرکره های آلومینیومی نسل جدیدی از کرکره های برقی هستند که در ساختار تیغه ها و سایر قطعات خود از متریال آلومینیوم استفاده میکنند. کارایی کرکره های آلومینیومی به واسطه مقاومت مناسب در برابر ضربه و خط و خش، وزن سبک و عدم فرسودگی با گذر زمان، بسیار بالا بوده و این مدل کرکره را به یکی از بهترین انتخاب ها تبدیل کرده است.

 

مدل های مختلف کرکره برقی آلومینیومی

 

کرکره های آلومینیومی بر اساس نوع تیغه به دو دسته اصلی تیغه های آلومینیومی غضروف دار و تیغه های آلومینیومی فوم دار تقسیم بندی میشوند. که در ادامه به بررسی ویژگی های هرکدام و همچنین مزیت های خرید این کرکره ها پرداخته خواهد شد.

 

مدل های مختلف کرکره برقی آلومینیومی

 

*  تیغه آلومینیومی غضروف دار

 

در این مدل از کرکره برقی، در میان تیغه های کرکره از مفصلی به شکل s برای ایجاد ارتباط و هماهنگی میان دو تیغه استفاده شده است که به آن غضروف میگویند. این غضروف ها علاوه بر روان شدن حرکت کرکره، باعث زیباتر شدن نمای آن نیز میشوند. همچنین با استفاده از این غضروف ها، شاهد حرکت نرم تر و روان تر کرکره نیز خواهیم بود. تیغه های غضروف دار در رنگ های متنوعی تولید میشوند و این امکان نیز وجود دارد که تیغه ها به یک رنگ و غضروف ها در رنگی دیگر در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار بگیرند.

 

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید تیغه های غضروف دار باید مورد توجه قرار گیرد، توجه به جنس غضروف هاست. توصیه میشود در هنگام خرید به غضروف های توپر و ضخیم توجه کرده و این مدل را تهیه کنید.

 

تیغه آلومینیومی فوم دار

 

نوعی دیگری از تیغه های کرکره آلومینیومی وجود دارد که در ساختار خود از ترکیبات پلی اورتان به عنوان پرکننده میان تیغه ها استفاده کرده است. این مدل از کرکره برقی به دلیل کم صدا بودن و همچنین سبک بودن میتواند مورد استفاده قرار گیرد.

 

از آنجایی که این مدل تیغه ها وزن کمی دارند، با موتورهای سبک نیز قابل استفاده هستند و برای باز و بسته کردن آنها نیاز به صرف انرژی زیادی نیست. وجود فوم در ساختار این نوع تیغه ها، باعث کاهش اصطکاک میان ریل ها و تیغه ها شده که خود باعث بالا رفتن طول عمر کرکره برقی آلومینیومی میشود. از طرفی دیگر استفاده از فوم در ساختار این مدل کرکره ها باعث شده تا عایق مناسبی در برابر سرما و گرما باشد و از هدررفت انرژی تا حد زیادی جلوگیری نماید. استفاده از پلی اورتان در ساختار کرکره برقی علاوه بر مقاومت مناسب در برابر سرما و گرما، میتواند این نوع کرکره ها را به گزینه مناسبی برای عایق صدا تبدیل کند.

 

در هنگام خرید کرکره برقی آلومینیومی به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

نکات کلیدی برای خرید کرکره برقی آلومینیومی

 

اگر به دنبال خرید کرکره ای سبک هستید تا بتوانید در زمان قطعی برق به راحتی از آن استفاده کنید، بدون شک کرکره آلومینیومی میتواند در اول لیست خرید شما قرار بگیرد. یکی از ابتدایی ترین مواردی که در زمان خرید کرکره برقی باید مورد توجه قرار دهید، توجه به این نکته است که از کرکره برقی میخواهید برای چه موردی استفاده کنید، در صورتی که حفظ امنیت و مقاومت کرکره برقی در برابر فشار و ضربه برای شما در اولویت است بهتر است از کرکره فولادی استفاده کنید.

 

در صورتی که مقاومت کرکره برقی در شرایط جوی ناپایدار برای شما اهمیت دارد، بدون شک استفاده از کرکره برقی آلومینیومی میتواند کارایی بیشتری برای شما داشته باشد.

 

توجه به قابلیت های بیشتر و گسترده تر در عملکرد کرکره برقی، این امکان را به کاربر میدهد تا در زمان قطعی برق با استفاده از باتری UPS یا خلاص کن دستی نسبت به باز و بسته کردن کرکره، اقدام کرد.

 

بهترین فروشگاه خرید کرکره برقی آلومینیومی

 

خرید از فروشگاه های برتر و شناخته شده مزایای زیادی با خود به همراه دارد و در نهایت باعث رضایت هرچه بیشتر خریداران این محصولات میشود. در ادامه به مزایای خرید از فروشگاه های برتر و شناخته شده اشاره خواهد شد:

 

*  ارائه مشاوره رایگان و پیشنهاد بهترین نوع کرکره و تجهیزات با در نظر گرفتن نیاز خریدار
*  ارائه خدمات پس از فروش به کمک تیم متخصص در زمینه نصب و تعمیر انواع تیغه و لوازم جانبی
*  ضمانت اصالت و سلامت کالا

 

فروشگاه دیبادر یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین فروشگاه ها در زمینه فروش انواع تیغه، قطعات جانبی و یراق آلات است که در تمامی سالهای فعالیت خود، کسب رضایت مشتری را در اولویت قرار داده است. شما میتوانید به منظور تجربه ای دلنشین در خرید کرکره برقی آلومینیومی و سایر قطعات و تجهیزات آن، از این مجموعه خرید خود را انجام دهید. همچنین میتوانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره رایگان از وبسایت این مجموعه دیدن فرمایید.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman