تکمیل فاز چهار سیمان دورود در گرو تصمیمات شستا

تکمیل فاز چهار سیمان دورود در گرو تصمیمات شستا
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۵۶ | ۱۴۰۱/۱۱/۲۴

رئیس سازمان صمت لرستان گفت: اجرایی شدن فاز چهارم سیمان دورود به شرکت سرمایه گذاری شستا بستگی دارد که موارد مد نظر بانک رفاه را مهیا کند.

به گزارش اخبار ساختمان، بهمن جعفری در ادامه گفت: تکمیل فاز چهارم کارخانه سیمان دورود جزء طرح های نیمه تمام چند سال گذشته بوده که متوقف شده و متولی اصلی آن شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی است.

وی ادامه داد: بنا بوده بانک رفاه کارگران استان نیز از محل منابع داخلی تسهیلات مورد نیاز ریالی را در اختیار این مجموعه قرار دهد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به تغییراتی که در مدیریت شرکت سیمان دورود ایجاد شده و از طرفی نقص مدارک و مستندات این مجموعه در بانک رفاه و کارگران، در همین راستا جلسه ای با مدیریت امور شعب این بانک برگزار شد و با توجه به پیگیری هایی که مدیریت بانک رفاه داشتند پرونده در شعبه دکتر حسابی تهران در دست بررسی است.

وی بیان کرد: با تکمیل پرونده و ارزیابی های بانک زمینه پرداخت تسهیلات مورد نیاز ریالی فراهم شده که این مجموعه نیز از این حالت بلاتکلیفی و توقف خارج شود.

جعفری تصریح کرد: اجرای فاز چهار یکی از طرح هایی است که مطالبه مردم بوده و طرح جایگزین شرکت سیمان دورود بوده که الان از طرفی درگیر فرسودگی ماشین آلات و از طرفی نیز دارای آلودگی های زیست محیطی است که شهروندان دورود درگیر آن هستند، علی‌ رغم آنکه بحث فیلتراسیون و سایر موارد گرد و غبار را دارند می طلبد این مجموعه در خارج از شهر و در قالب فاز چهار شکل بگیرد و شاهد باشیم این کارخانه مجدداً در خارج از شهر قرار بگیرد.

رئیس سازمان صمت لرستان بیان کرد: این موضوع یک اراده از شستا می طلبد که نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی پیگیر این موضوع است و استاندار نیز چندین جلسه با مدیرعامل بانک رفاه داشتند و تمام مسئولان استانی پیگیر این موضوع هستند و جز مصوبات سفر رئیس جمهور در آذرماه ۱۴۰۰ به لرستان است.

وی تأکید کرد: اجرایی شدن فاز چهارم سیمان دورود به شرکت سرمایه گذاری شستا بستگی دارد که موارد مدنظر بانک رفاه را مهیا کند.

ایسنا


برچسب ها:

شرکت سیمان دورود 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman