سنگ ساختمانی لاکچری

سنگ ساختمانی لاکچری
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۳۰ | ۱۴۰۲/۰۱/۲۸

سنگ‌های ساختمانی از نظر کیفیت و همین طور از نظر رنگ به تقسیم بندی‌های متعددی تقسیم می‌گردند. آن نوع از سنگ‌ها که کیفیت زیاد و رنگ‌های مخصوص و فوق العاده داشته باشند، سنگ شیک و لاکچری نامیده می‌شوند.

به گزارش اخبار ساختمان، امروزه اکثر سلیقه‌ها به طرف سنگ‌های لوکس و لاکچری رفته است که دارای بیشترین قیمت و جذابیت در بین سنگ‌ها می‌باشد. بکار بردن هر کدام از این سنگ‌های لاکچری که در این مقاله اسم میبریم محیطی بسیار جذاب و چشم نواز ایجاد خواهد کرد.

 

 اگر تمایل به خرید سنگ ساختمانی لاکچری دارید با دنیای سنگ فرهان ارتباط برقرار کنید. این مجموعه سالیان زیادی است که در زمینه عرضه انواع سنگ ها فعالیت دارد و توانسته از این مسیر رضایت مشتریان را جذب نماید.

 

سنگ لاکچری

 

سنگ ساختمانی لاکچری چنان که از اسم آن پیدا است ویژه ساختمان‌های لوکس و شیک می‌باشد. ما در این مقاله می‌خواهیم شما کاربران عزیز را با خصوصیت‌های سنگ ساختمانی لاکچری آشنا نماییم.

 

سنگ‌های ساختمانی از نظر کیفیت و همین طور از نظر رنگ به تقسیم بندی‌های متعددی تقسیم می‌گردند. آن نوع  از سنگ‌ها که کیفیت زیاد و رنگ‌های مخصوص و فوق العاده داشته باشند، سنگ شیک و لاکچری نامیده می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با این مدل از سنگ‌ها ما را تا پایان این نوشته همراهی کنید

.

گرانترین سنگ‌های ایران

 

در تمام دنیا نه فقط ایران سنگ‌های ساختمانی به دو شکل قیمت گذاری می‌گردند که ابتدا مطابق با جنس آن و مورد دیگر مطابق با سبک برش و کیفیت وسیله‌های فراوری سنگ است. از نظر جنس سنگ گران قیمت‌ترین مدل از سنگ ها، سنگ مرمر در همه معادن و سنگ‌های تراورتن با کیفیت مثل تراورتن آتشکوه و تراورتن عباس آباد می‌باشد. در بین سنگ‌های چینی ، اسلب پرشین اسکاتو و پاندا دو طور از گرانترین سنگ‌ها می‌باشد.

 

گرانترین سنگ‌های دنیا

 

قطعا می‌توان گفت که سنگ مرمر از گرانترین انواع سنگ‌های در همه جای دنیا است. در کشورهای زیادی مرمرهای مختلف وجود دارد که ما در این مطلب برخی از بهترین این سنگ ها را نام خواهیم برد. شایان ذکر است که در هیچ جایی در دنیا تنوع رنگی در بین سنگ‌های مرمرها به اندازه کشور ما نیست.

 

مرمر سفید که این نوع سنگ از معدن های ایران استخراج می‌گردد سنگی سفید است که دارای هاله‌هایی کرم می‌باشد.

 

سنگ مرمر کالاکاتا یکی از مرمرهایی است که در کشور ایتالیا تولید می‌شود این نوع سنگ هم دارای زمینه‌ای سفید است همراه با هاله‌های طوسی.

 

سنگ مرمر نباتی هم یکی از زیباترین و جذاب‌ترین سنگ ها است. این مدل از سنگ متشکل از رنگ زرد و قهوه ایی و سفید است که قاطی شدن این رنگهای متفاوت در این سنگ سبب خلق این زیبایی گردیده است.

 

سنگ مرمر یونان یک نوع سنگی است که کاملا سفید است و در آن هاله‌ای وجود ندارد و حتی نقطه‌ای در آن نیست.

 

سنگ مرمر بلژیکی یک نوع سنگ مرمری سیاه است که در آن نقطه‌هایی سفید وجوود دارد.

 

همه سنگ‌هایی که در این جا بیان شد را می‌توان از سنگ‌های گران قیمت در دنیا دانست.

 

گران‌ترین سنگ‌ نما ساختمان

 

بهترین گزینه برای سنگ نما از بین سنگها استفاده کردن از سنگ تراورتن می‌باشد که هر اندازه سنگ تراورتن دارای رنگ روشن‌تری باشد قطعا قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. گران‌ترین نوع سنگی که الان در بازار موجود است و برای نمای ساختمان استفاده می‌شود تراورتن آتشکوه سوپر و تراورتن عباس آباد سوپر می‌باشد و سنگ دره بخاری و حاجی آباد هم قیمت بیشتری نسبیت به بقیه انواع تراورتن دارد.

 

گرانترین سنگ کف ساختمان

 

بعد از نما بخش دیگری که در جلوه ساختمان تاثیرگذار است کفپوش ساختمان است. در منزل، رستوران، هتل و یا در هر بنای دیگری مقدار زیادی از سنگ برای بخش کفپوش استفاده می‌شود بنابراین خیلی مهم است که شما چه گزینه‌ای را انتخاب کنید. سنگ‌های استفاده شده در قسمت فرشی باید استحکام و مقاومت فشاری زیادی داشته باشد و رنگی مطابق و همخوان با دیوارپوش‌ها دارا باشند.

 

گران‌ترین نوع سنگ‌ها سنگ اسلب مرمر است که دارای رنگ بندی سفید، سبز، صورتی و ... است و بعد از این نوع سنگ، سنگ‌های چینی و سنگ های مرمریت که به شکل بوک مچ و فورمچ استفاده می‌شوند. از نمونه سنگ‌ های چینی ازنا و چینی الیگودرز و از نمونه  های مرمریت لاشتر ،مرمریت مشکی هم بعد از این ها از نظر قیمت قرار می‌گیرند.

 

گرانترین سنگ دیوار ساختمان

 

دیوار‌های ساختمان بخش خیلی مهمی در فضاسازی هستند. نمای ساختمان هم از این بخش بشمار می‌آید. سنگ ساختمانی لاکچری دارای قدرت عبور نور از خود هست. می‌توان به وسیله نورپردازی خوب پشت این سنگ‌ها یا روی سطح این سنگ ها جلوه و زیبایی دیوارها را چند برابر نمود.

 

گرانترین سنگ پله

 

سنگ‌های مرمریت و سنگ گرانیت  که برای پله ساختمان از آن استفاده می‌کنند از قیمت بیشتری برخوردار می‌باشد. عموما زمانی برای سنگ کردن پله از سنگ اسلب استفاده می‌کنند هزینه نهایی پروژه خیلی بیشتر خواهد شد. دلیل استفاده کردن از سنگ ساختمانی لاکچری در قسمت پله ها هم این است که نقش طبیعی که بر روی سنگ وجود دارد در همه پله‌های ساختمان به صورت یکنواخت باشد و طرح خیلی خوبی را از خود بجا بگذارد. همچنین دهبید هم دارای استحکام و مقاومت خوبی برخوردار است و قیمت بالایی دارد.

 

گرانترین فراورده های سنگی

 

گرانترین فراورده‌های سنگی

 

از سنگ‌ها به غیر از اینکه برای ساخت سنگ اسلب، تایل و سنگ فرشی استفاده می‌کنند برای ساخت اقلام سنگی همانند آبنما، مجسمه‌هایی که از جنس سنگ درست شده اند، ستون سنگی، سر ستون سنگی، نرده سنگی، کاسه و بشقاب سنگی، پایه آیفون، گلدان و میز سنگی استفاده می‌کنند که این اشیای سنگی بسته به جنسی که دارند و اندازه‌ای که دارند قیمت‌های مختلفی دارند.

 

در مجموع همه مواردی که در این جا بیان شده از سنگ ساختمانی لاکچری با ارزشی مثل سنگ‌های عقیق‌، مرمر، تراونیکس‌ و از با کیفیت‌ترین تراورتن‌ها درست می‌شوند اما از سنگ‌های گرانیت برای درست کردن اشیای سنگی استفاده‌ای نخواهد شد.

 

گرانترین سنگ ها ساختمانی و لاکچری

 

اشیای سنگی خود دارای انواع متفاوتی هستند. از کوچک‌ترین چیزها مثل جاشمعی – ساعت سنگی – تابلو سنگ – گوی ها و گلدان بگیر تا روشویی – آبنما – مجسمه – ابزار سنگی – پایه آیفون و میز و ….

 

در همه اشیایی که بیان شد، درست کردن آنها به وسیله سنگ ساختمانی لاکچری گران قیمت مثل عقیق در ابتدا و در درجات بعد مرمر و یا شمش ها اشیا پدید آورد.

 

به طور مثال اشیای بیان شده اگر به وسیله سنگ عقیق درست شوند قیمتی برابر با ده ها برابر سنگ مرمر دارد. چرا که باید به این چیز دقت کرد که سنگ عقیق تنها یک سنگ نیست و یک گوهر سنگ است و همین طور در هیچ کجای دنیا نمی‌شود عقیق را در سایز‌های بزرگ طبیعی پیدا کرد.

 

بعد از آن نکته‌ای را که باید به آن دقت نمود نظر این است که اشیای ذکر شده اگر به وسیله سنگ مرمر درست شوند قیمتی برابر سه تا چهار برابر تراورتن یا مرمریت دارد. نکته‌ای که  قابل توجه می‌باشد این است که سنگ عقیق و مرمر هر دو تا شاری جریان نور است و به کمک کریستال‌هایی که شفاف و بلوری است، نور را عبور می‌دهند.

 

خرید سنگ ساختمانی لوکس

 

برای تهیه سنگ ساختمانی لاکچری که دارای قیمت بالا است می‌توانید از محصولات مجموعه دنیای سنگ فرهان استفاده کنید. این نوع سنگ ها تنوع فراوانی دارند و شامل انواع زیادی از سنگ ها مثل سنگ تراورتن، مرمریت، سند استون و لایم استون هستند.

 

در بین محصولات سنگ ساختمانی لاکچری فرهان شما عزیزان می‌توانید با کیفیت ترین انواع سنگ‌های ساختمانی را مشاهده نمایید که بیشترین مرغوبیت را دارند و در این مجموعه با قیمت مناسب ارائه می‌گردند. برای آشنایی بیشتر با محصولات دنیای سنگ فرهان و دریافت کردن مشاوره قبل از قطعی کردن خرید می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

 

سخن پایانی

 

ما در این نوشته در رابطه با سنگ ساختمانی لاکچری مطالبی بیان کردیم. لازم به یادآوری است که عزیزان می‌توانند با برقراری ارتباط با مشاورین ما به صورت آنلاین  همه انواع سنگ ها را با پایین‌ترین قیمت تهیه کنند.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman