برج فوق لوکس بوگاتی در دبی احداث می شود

برج فوق لوکس بوگاتی در دبی احداث می شود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۱۰ | ۱۴۰۲/۰۳/۰۶

برندهای لوکس بوگاتی و بینگهاتی گرد هم آمده اند تا یک برج مسکونی در قلب دبی بسازند. این ساختمان ۴۲ طبقه بسیار لوکس خواهد بود و برای مشتریان ثروتمند از سراسر جهان عرضه خواهد شد.

به گزارش اخبار ساختمان، دو برند برجسته در صنعت خودروهای لوکس و املاک و مستغلات در یک همکاری بی سابقه با هم متحد می شوند. بوگاتی می گوید این شرکت در همکاری با بینگهاتی از نمادی پرده برداری می کند که جهان قبلاً هرگز شبیه آن را ندیده است.

بوگاتی که در سال ۱۹۰۹ به عنوان یک برند خودروهای لوکس تأسیس شد، به دلیل ساخت برخی از سریع ترین خودروهای جهان شناخته شده است بینگهاتی یک شرکت ساختمانی مستقر در دبی است که به دلیل معماری مدرن شناخته شده است.

برج مسکونی بوگاتی دارای ۱۷۱ عمارت و ۱۱ پنت هاوس خواهد بود که همگی دارای طراحی های داخلی و چیدمان های معماری منحصر به فرد هستند. این برج مسکونی شامل امکاناتی نظیر: ساحل الهام گرفته از ریویرا، استخر خصوصی، جکوزی اسپا، باشگاه بدنسازی، میز سرآشپز، پیشخدمت خصوصی و باشگاه اعضای خصوصی است.

 

برج بوگاتی

هیجان انگیزترین ویژگی های ساختمان، دو آسانسور اتومبیل بر از پارکینگ به پنت هاوس است که ساکنان می توانند از آن برای آوردن وسایل نقلیه خود به آپارتمان های خود و پارک آنها استفاده کنند. اما این مفهوم جدیدی نیست. پورشه این کار را در سال ۲۰۱۳ زمانی که برج پورشه دیزاین را در میامی راه اندازی کرد انجام داد.

در بیانیه ای مطبوعاتی، این شرکت ها اشاره می کنند که هر دو برند از ریویرا فرانسه الهام گرفته اند که یک مقصد توریستی معروف است و از سواحل وسیع سخن می گوید و جذابیت لوکسی دارد.

میت ریماک، مدیرعامل بوگاتی در بیانیه ای گفت: به نظر می رسد که سرنوشت هر دو شرکت یکی شده است. ما دیدگاهی را در مورد اینکه یک برج مسکونی با برند بوگاتی باید چگونه باشد به اشتراک می گذاریم. محمد بینگهاتی از دنیای طراحی خودرو و لوکس و همچنین استعداد خلق معماری نمادین قدردانی عمیقی دارد. با این همکاری، ما از سخنان اتوره بوگاتی فقید پیروی خواهیم کرد: “اگر قابل مقایسه باشد، دیگر بوگاتی نیست”.

 

برج بوگاتی در دبی

سایر امکانات عبارتند از خدمات سفارشی مانند خدمات راننده و نگهبانی. محمد بینگهاتی، مدیر عامل بینگهاتی، گفت: وقتی در یک بوگاتی را باز می کنید و داخل آن می نشینید، فوراً می دانید که فوق‌العاده است، چیزی واقعا غیرقابل مقایسه. فقط تعداد کمی از افراد منتخب فرصت این تجربه را خواهند داشت. با برج مسکونی بوگاتی، ما می خواستیم این حس را به یک خلوتگاه بسیار منحصر به فرد در قلب کلان شهر تبدیل کنیم.

این پروژه توسط میت ریماک، مدیرعامل بوگاتی و محمد بینگهتی، مدیر عامل شرکت بینگهاتی در کوکا کولا آرنا در دبی در ۲۴ می ۲۰۲۳ رونمایی شد.

تکناک


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman