ساخت 55 هزار واحد مسکونی برای کارکنان ارتش

ساخت 55 هزار واحد مسکونی برای کارکنان ارتش
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۳۸ | ۱۴۰۲/۰۵/۲۵

فرمانده نیروی زمینی ارتش از ساخت ۵۵ هزار واحد مسکونی کارکنان ارتش در کشور خبر داد و گفت: این واحدها ۲ ساله ساخته می شوند.

به گزارش اخبار ساختمان، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در حاشیه آیین کلنگ زنی ساخت 2 هزار و 700 واحد مسکونی شخصی کارکنان ارتش در کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر اوامر مقام معظم رهبری رسیدگی به معیشت و منزلت اجتماعی کارکنان از اهداف والای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه مسکن را جزو ضروری ترین نیازهای خانواده ها می دانیم، گفت: ارتش نیروی زمینی در چند سال گذشته برای خانه دار کردن کارکنان، تلاش مقدسی داشته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه در شهرهای مختلف ساخت منزل مسکونی شخصی برای همرزمان عزیزمان را آغاز کردیم، افزود: امروز در استان کرمان و در دیار حاج قاسم سلیمانی عملیات احداث دو هزار و 700 واحد منزل شخصی برای کارکنان ارتش آغاز شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم در سفر بعدی به استان کرمان شاهد افتتاح این منازل مسکونی باشیم، ادامه داد: در کل کشور ساخت 55 هزار واحد مسکونی شخصی برای کارکنان ارتش برنامه ریزی شده که عملیات ساخت بخشی زیادی از آنها آغاز شده است.

امیر حیدری با اشاره به اینکه برنامه ما برای ساخت این واحدهای مسکونی معمولاً دو ساله است، گفت: دولت محترم نیز مقرر شده که همکاری لازم را برای ساخت این واحدها انجام دهد.

وی با بیان اینکه بخشی از آورده اعضا برای ساخت این منازل از طریق وام مسکن بوده، خود ما هم تسهیلاتی را برای این منظور در نظر گرفتیم و بخشی هم آورده خود اعضا است، افزود: تلاش ما بر این است که به اقتصاد خانواده کارکنان فشار چندانی نیاید.

تسنیم


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman