مدیر شرکت مرجان فام عنوان کرد:

آنجلو سرام محصول فاخر ایرانی را به بازارهای جهانی می برد

آنجلو سرام محصول فاخر ایرانی را به بازارهای جهانی می برد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۲۱ | ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

مدیر شرکت مرجان فام گفت: هدف ما در شرکت مرجان فام ایجاد یک کاتالوگ کامل برای طراحان و سازندگان ساختمان است تا در این زمینه نیازی به واردات این محصولات از کشورهای خارجی نداشته باشند.

مهدی دوست نژاد در گفت و گو با خبرنگار اخبار ساختمان گفت: شرکت مرجان فام صاحب برند آنجلو سرامیکا در ایران است و در حال حاضر حدود هفت سال است که در زمینه طراحی و تولید انواع کاشی سرامیکی فعالیت می کند.

مدیر شرکت مرجان فام در ادامه گفت: ما در شرکت مرجان فام با برون سپاری اقدام به تولید سرامیک ها از سایز 60*120 سانتی متر تا سایز 160*320 سانتی متر را تولید و توزیع می کنیم.

وی همچنین گفت: هدف ما در شرکت مرجان فام ایجاد یک کاتالوگ کامل برای طراحان و سازندگان ساختمان است تا در این زمینه نیازی به واردات این محصولات از کشورهای خارجی نداشته باشند و خوشبختانه تاکنون محصولات ما در بازار موفق عمل کرده اندو توانسته ایم طیف وسیعی از ساختمان سازها را از هر لحاظ تامین کنیم.

مهدی دوست نژاد با بیان اینکه شرکت مرجان فام هیچگونه خط تولیدی در ایران ندارد گفت: ما در ایران هیچ خط تولیدی نداریم و از ظرفیت های 2 کارخانه فعال در ایران استفاده می کنیم به این شکل که طرح های مورد استفاده از طرف شرکت تهیه می شود و در این 2 کارخانه به تولید می رسد.



مدیر شرکت مرجان فام در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه جایگاه تولیدات ایرانی را در مقایسه به برندهای خوشنام خارجی چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: خوشبختانه در چند سال گذشته وضعیت تمام تولیدکنندگان ایرانی بسیار خوب شده است و محصولات ایرانی چه در داخل و چه در خارج از کشور توانسته است جایگاه خوبی به دست آورد و در حال حاضر برند مرجان فام به واسطه کیفیت بالای محصولات توانسته است محصولات خود را به کشورهای آلمان، کانادا، روسیه، آذربایجان، ارمنستان، عمان، کویت و... صادر کند که نشان از جایگاه خوب محصولات ایرانی در بازار کشورهای خارجی است.

وی درباره تنوع محصولات این شرکت گفت: همانطور که اشاره شد محصولات آنجلو سرام شامل سایزهای 60*120، 100*100، 80*160، 120*240، 120*270، 160*320 و سایر سایزهای دیگر و همچنین در رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman