مشاور اجرایی پلی‌ران:

از برند پلی‌ران مطمئن هستیم

از برند پلی‌ران مطمئن هستیم
Facebook Twitter LinkedIn

۱۸:۰۵ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۳

مدیر آی تی و مشاور اجرایی پلی‌ران با اشاره به اینکه تاسیسات قلب تپنده ساختمان است، اظهار داشت: پلی‌ران تخصصی کار کردن را هدف خود قرار داده و بر اساس شعار "با افتخار محصول ایرانی با کیفیت تولید می کنیم" فعالیت داریم که این مسئله بازار رقابت را نیز در بر می گیرد.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، مجید قنبری مدیر آی تی و مشاور اجرایی پلی‌ران در پنل "بنای برتر و انبوه سازی" با اشاره به اینکه تاسیسات قلب تپنده ساختمان است، اظهار داشت: پلی‌ران تخصصی کار کردن را هدف خود قرار داده و بر اساس شعار "با افتخار محصول ایرانی با کیفیت تولید می کنیم" فعالیت داریم که این مسئله بازار رقابت را نیز در بر می گیرد.

وی افزود: تک محصولی بودن با رویکرد تخصص‌محور برای شرکت پلی‌ران دارای اهمیت است تا در سطح جهانی جایگاه خود را حفظ کنیم و از ابتدای فعالیت، پلی‌ران به صورت تخصصی وارد شده تا محصولاتی تولید شود که مشتریان از آن تعریف کنند.

مدیر آی تی و مشاور اجرایی پلی‌ران در مورد ضمانت محصولات پلی‌ران خاطرنشان کرد: اجرا، شرط مهمی در پروژه های فاضلاب است که در شرکت پلی‌ران برنامه ای تنظیم شده تا نظارت و اجرا با شرکت باشد و بهره وری افزایش یابد.

قنبری سپس گفت: هر چند تاسیسات در ساختمان به چشم نمی آید ولی قلب ساختمان است و در پلی‌ران شعار "نگه دارنده صحیح قلب هستیم" را اولویت داریم و اگر روند اجرا و موارد اولیه درست باشد، شامل ضمانت شده و مشکلات کمتر می شود.

وی تاکید کرد: از برند پلی‌ران مطمئن هستیم و توصیه می کنیم که برای اجرا نیز از نیروهای پلی‌ران استفاده شود تا نتیجه بهتری حاصل شود.


نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman