مزیت های استفاده از پوش فیت در ساختمان سازی

مزیت های استفاده از پوش فیت در ساختمان سازی
Facebook Twitter LinkedIn

۲۰:۴۰ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۳

سرپرست پروژه های پلی ران گفت: دو مورد که به عنوان ‌مزیت در استفاده از پوش فیت مورد توجه قرار می گیرد نخست موضوع آسایش و دیگری امنیت و قابلیت بهره مندی از آن پس از وقوع زلزله است که به هیچ گونه خللی در آسایش نخواهد داشت و علاوه بر این در بحث زیبایی و حریق هم جایگاه مهمی دارد.

به‌ گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو‌ نمایشگاه تاسیسات، فریدون افتخاری "در پنل بنای برتر؛ کامل، دقیق و آب بند "، با اشاره به وجه تمایز سیستم پوش فیت فاضلابی پلی ران نسب به سیستم دیگر شرکت ها اظهار داشت: کشور ما کشور زلزله خیزی است و جامعه مهندسی در ساختمان و صنعت ساختمان سازی نیز تلاش بسیاری برای پوشش این‌ امر داشته است.

وی با اشاره به به کارگیری سیستم پوش فیت در صنعت ساختمان سازی بیان کرد: در سیستم تاسیسات، پوش فیت کمترین آسیب را به ویژه در زمان زلزله داشته است، امری که توجه بسیاری از مخاطبان و سازندگان برتر را به خود جلب کرده است.

سرپرست پروژه های پلی ران افزود: دو مورد که به عنوان ‌مزیت در استفاده از پوش فیت مورد توجه قرار می گیرد نخست موضوع آسایش و دیگری امنیت و قابلیت بهره مندی از آن پس از وقوع زلزله است که به هیچ گونه خللی در آسایش نخواهد داشت و علاوه بر این در بحث زیبایی و حریق هم جایگاه مهمی دارد.


برچسب ها:

سیستم پوش فیت 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman