فراخوان جذب ایده‌ها و کسب‌و‌کارهای نوپا در صنعت ساختمان؛ از عمران، معماری تا بهبود تجربه زندگی

فراخوان جذب ایده‌ها و کسب‌و‌کارهای نوپا در صنعت ساختمان؛ از عمران، معماری تا بهبود تجربه زندگی
Facebook Twitter LinkedIn

۲۰:۲۰ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

کارخانه کسب و کار اونیکس که توسط یکی از بزگترین انبوه‌سازان ایران در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شده است، به دنبال جذب ایده‌های مرتبط صنعت ساختمان است.
به گزارش اخبار ساختمان به نقل از دیجیاتو، اونیکس اعلام کرده است، تمامی ایده‌ها، محصولات نوآور و حتی تحقیقات در تمامی ابعاد این صنعت را پذیراست و در صورت مثبت بودن ارزیابی، مشارکت، خرید و یا سرمایه‌گذاری را در دستور کار قرار خواهد داد.

این فراخوان علاوه بر جذب نوآوری‌های حیطه‌های ساخت، مدیریت و توسعه در عمران، معماری، تاسیسات، برق، نگهداری فضای سبز و ... اولین بار، سیستم‌های بهبود تجربه زندگی مانند هوش مصنوعی، خدماتی مانند خرید و یا مدیریت ساختمان را نیز شامل خواهد شد.

علیرضا حاتمی، مدیرعامل اونیکس در این خصوص گفت: صنعت ساختمان پتانسیل تغییرات زیادی برای کاهش هزینه، افزایش بهره‌وری و بهبود تجربه زندگی را دارد که هرچند اتفاقات خوبی در سال‌های گذشته رخ داده اما به نظر همچنان مسیر طولانی پیش روست.

وی افزود: در حال حاضر نوآوری‌های زیادی در این زمینه ایجاد شده است و استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان هم در این زمینه حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند که متاسفانه به دلیل آنکه به سازندگان بزرگ برای کاربردی شدن متصل نمی‌شوند، به مرور زمان، بدون موفقیت خاصی، کنار می‌روند.

مدیرعامل اونیکس اشاره کرد که این مجموعه در حال طراحی یک صندوق سرمایه‌گذاری شرکتی (CVC ) است که بتواند به صورت تخصصی در حیطه صنعت ساختمان، فعالیت کند.

اونیکس در این فراخوان اعلام کرده است که در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، علاقه‌مندان می‌توانند در نمایشگاه صنعت ساختمان از ۱۸ تا ۲۱ مهرماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ به غرفه هلدینگ ساختمان عقیق در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان، مراجعه کنند. همچنین شماره تماس ۰۹۱۳۸۵۰۲۶۲۶ همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب، در دسترس خواهد بود.

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman