مدیر بازاریابی پلی ران:

تمهیدات پلی ران در ارزش افرینی برای مشتریان

تمهیدات پلی ران در ارزش افرینی برای مشتریان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۵۵ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

مدیر بازاریابی پلی ران گفت: محصولات ما عمدتاً اتصالات هستند که در کارتن ها بسته بندی می شوند، برای لوله ها هم به جهت جلوگیری از هرگونه آسیب ضمن سلفون پیچی، در تعدادهای مشخص در شانه قرار داده و در کاورهای آنتی UV قرار می دهیم که تا مدت یکماه قابلیت نگهداری مقابل آفتاب را دارد.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، علی حفیظی در پنل "بنای برتر؛ ساختمان های برند" با اشاره با فرایند کنترل و نظارت پلی ران در بازار برای شناسایی نیاز بازار و ارزش افرینی برای مشتری اظهار داشت: پلی ران برای برخی مشتریان به که بنای برتر ماندگار می سازند، به صورت ویژه برنامه دارد و محصول تولید می کند.

وی بیان کرد: علاوه بر این برای همه مخاطبانی که از هر طریقی با ما ارتباط پیدا کنند وارد تعامل می شویم و نظارت و آموزش رایگان را داریم؛ چرا که اعتقاد ما بر این است که آسیب در هر مرحله از پروژه، به سابقه و اعتبار پلی ران لطمه وارد می کند.

مدیر بازاریابی پلی ران سپس با اشاره به نحوه بسته بندی تاسیسات و لوله های فاضلاب گفت: محصولات ما عمدتاً اتصالات هستند که در کارتن ها بسته بندی می شوند، برای لوله ها هم به جهت جلوگیری از هرگونه آسیب ضمن سلفون پیچی، در تعدادهای مشخص در شانه قرار داده و در کاورهای آنتی UV قرار می دهیم که تا مدت یکماه قابلیت نگهداری مقابل آفتاب را دارد.

حفیظی همچنین بیان کرد: ما حتی در زمینه انبار کردن محصولات نیز آموزش های لازم را به مخاطبان و مشتریان خود می دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش آفرینی پلی ران در شرایط تحریم و تنش های اقتصادی خاطرنشان کرد: تنش امری طبیعی است اما با این اکوسیستم ناگزیر هستیم خودمان را تطبیق دهیم، بنابراین تدابیر ما این است که از یکسو نقدینگی زیادی را درگیر مواد اولیه برای دپو کنیم و از سوی دیگر حجم بالایی از کالای تولید شده را داشته باشیم تا در شرایط بحرانی بتوانیم به راحتی از آن گذر کنیم.


نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman