مدیر بازاریابی پلی ران:

ارزش آفرینی برای مشتریان سرلوحه اقدامات پلی ران است

ارزش آفرینی برای مشتریان سرلوحه اقدامات پلی ران است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۲۹ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

مدیر بازاریابی پلی ران عنوان کرد: در مدل مدیریتی، سازمان باید بر اساس ارزش آفرینی برای مشتری اقدام کند.
به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، علی حفیظی مدیر بازاریابی پلی ران در پنل "بنای برتر؛ بازاریابی و فروش" در مورد فرآیند خلق ارزش برای مشتریان اظهار داشت: صداقت مهم ترین نکته ای است که برای مشتری و سازمان ایجاد ارزش می کند، در دنیای امروز ممکن است به ظاهرسازی توجه شود و عمق آن فراموش شود؛ در حالی که فروش، شروع فرایند دوستی است، از اینرو صداقت، همدلی و تشخیص نیاز مشتری اهمیت دارد.

وی با اشاره به مدل مدیریتی برای خلق ارزش برای مشتریان ادامه داد: در مدل مدیریتی، سازمان باید بر اساس ارزش آفرینی برای مشتری اقدام کند.

مدیر بازاریابی پلی ران در مورد ارزیابی نمایندگان فروش عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که بر اساس مدل های نوین مدیریتی پیش رفتیم ارزیابی نمایندگان فروش است که توسط تیم ارزیابی بر اساس مدل بهبود ساختاری نماینده ها انجام می شود که در جهت ارزش آفرینی برای مشتری این ارزیابی ها صورت می گیرد.

حفیظی سپس با اشاره به تاثیر مثبت این مدل بر بهبود ساختار فروش پلی ران گفت: بر اساس ارزیابی انجام شده، نقاط ضعف احصا می شود تا راهکارهای موثر برای رفع مشکلات موجود پیگیری شود.

وی در مورد وضعیت دپوی محصولات و مواد اولیه و روند قیمت گذاری جهت کاهش تنش قیمتی خاطرنشان کرد: در مهندسی قیمت گذاری، قیمت مواد اولیه و غیره دیده می شود تا به قیمت پایه برسیم و حداقل سود در نظر گرفته می شود تا سیستم حرکت کند؛ از سوی دیگر واحد مهندسی و بازاریابی اطلاعات بازار، قیمت رقبا و آینده نگری را در اختیار واحد فروش می گذارد تا برنامه مشخص و با هماهنگی مدیریت، قیمت ها اعلام شود.

برچسب ها:

شرکت پلی ران 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman