رعایت اخلاق حرفه ای در صنعت ساختمان، بر کمیّت و کیفیت کار تاثیرگذار است

رعایت اخلاق حرفه ای در صنعت ساختمان، بر کمیّت و کیفیت کار تاثیرگذار است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۳۲ | ۱۴۰۲/۰۹/۲۱

مدیرعامل فولادصنعت آشیان سازان گفت: یک بخش از اخلاق حرفه ای ما را نیروی انسانی در بر می‌گیرد که دارای اهمیت بسزایی است؛ اما مساله ای که همواره مطرح می شود اینکه اگر نیروی انسانی آموزش دیده از سیستم خارج شود قطعاً هزینه و زمان بیشتری را به صنف تحمیل می کند، اما اگر این ظرفیت در صنعت باقی ماند، طبیعتاً مزایای بیشتری را متوجه صنف می کند.

به گزارش اخبار ساختمان، شاهرخ فرهنگ نیا مدیرعامل فولادصنعت آشیان سازان در "پنل اخلاق حرفه ای در صنعت ساختمان" با اشاره به نحوه تعامل کارفرمایان و مشتریان در صنف سازه های فولادی اظهار داشت: صنف سازه فولادی برخلاف ظاهر خشن خود از روحیه لطیفی برخوردار است که نیاز به توجهات متفاوت نسبت به سایر صنوف دارد.

وی بیان کرد: صنعت سازه های فولادی اساساً براساس نیروی انسانی اعم از پرسنل فنی و مهندسی و با اجرایی تعریف می شود و طبیعتاً متکی به مهارت افراد است.

مدیرعامل فولادصنعت آشیان سازان ادامه داد: یک بخش از اخلاق حرفه ای ما را نیروی انسانی در بر می‌گیرد که دارای اهمیت بسزایی است؛ اما مساله ای که همواره مطرح می شود اینکه اگر نیروی انسانی آموزش دیده از سیستم خارج شود قطعاً هزینه و زمان بیشتری را به صنف تحمیل می کند، اما اگر این ظرفیت در صنعت باقی ماند، طبیعتاً مزایای بیشتری را متوجه صنف می کند.

فرهنگ‌نیا تصریح کرد: اگر تعامل مناسبی با نیروی کار وجود داشته باشد و نیروی کار، محیط کار و بدنه سازمان را محیط خانه خود بداند و از امنیت شغلی برخوردار باشد، در کمیّت و کیفیت و رادندمان کار تاثیرگذار است.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman