خرید درب ضد سرقت ارزان به صورت مستقیم از تولید کننده

خرید درب ضد سرقت ارزان به صورت مستقیم از تولید کننده
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۴۸ | ۱۴۰۲/۱۰/۲۳

نصب درب ضد سرقت هم بر روی امنیت ساختمان و هم زیبایی نمای ورودی ساختمان تاثیر گذار است. اما قیمت این درها نسبت به مدلهای قدیمی درب ورودی گرانتر است.

به گزارش اخبار ساختمان، نصب درب ضد سرقت هم بر روی امنیت ساختمان و هم زیبایی نمای ورودی ساختمان تاثیر گذار است. اما قیمت این درها نسبت به مدلهای قدیمی درب ورودی گرانتر است. اما یک پیشنهاد ویژه داریم برای افرادی که می خواهند درب ضد سرقت را با قیمت ارزان تر از بازار خریداری نمایند.


اگر قصد خرید درب ضد سرقت ارزان و البته اصل و مقاوم را دارید پیشنهاد می کنیم این محصولات را به صورت مستقیم از تولید کننده درب ضد سرقت خریداری نمایید. در ادامه به معرفی معتبرترین تولید کنندگان درب ضد سرقت در بازار ایران می پردازیم. با خرید دربهای ساختمانی از این مراکز در هزینه ساخت و ساز و یا تعمیرات ساختمان صرفه جویی می شود. علاوه بر قیمت ارزان محصولات، خرید از مراکز معتبر و یا تولید کنندگان درب این مزیت را دارد که از کیفیت و امنیت محصولات هم مطمئن خواهید بود. در بازار مدلهای زیادی از درب تقلبی موجود است که با قیمت گرانتر از درب اصل هم به فروش می رسند.
 

خرید درب ضد سرقت


ساختار دربهای تقلبی بسیار ضعیف بوده و حتی نسبت به درهای قدیمی هم از مقاومت کمتری برخوردارند. این نوع درب هایی که ما در ایران به عنوان درب ضد سرقت می‌شناسیم، در بازارهای بین‌المللی با عنوان security door شناخته ‌و به فروش می‌روند. در ادامه به معرفی تولید کنندگان معتبر درب ضد سرقت در بازار می پردازیم.
 

درب ضد سرقت راشا درب


قدیمی ترین تولید کننده درب ضد سرقت در بازار ایران، راشا درب است. در این مجموعه انواع درب ضد سرقت فلزی، چوبی، استیل، رویه پی وی سی موجود است


قیمت درب ضد سرقت بر اساس جنس درب و ابعاد آن مشخص می شود. درب فلزی از ارزان ترین مدلها در این مجموعه به شمار می رود و درب استیل از مدلهای لوکس و گران قیمت. درب ضد سرقت مدل ونوس محصول ویژه و پرفروش در راشا درب است.
 

فروشگاه راشا درب- درب ضد سرقت مدل ونوس


درب ضد سرقت اتحاد درب


اتحاد درب از دیگر تولید کنندگان درب ساختمانی در ایران است. کارگاه این مجموعه در تهران است اما امکان ارسال محصولات را به تمام شهرهای ایران دارد. ارسال محصولات به شهرستان از طریق باربری انجام می شود و هزینه ارسال هم بر عهده مشتری است


درب ضد سرقت مدل سارای یکی از مدلهای محبوب و پرفروش در مجموعه اتحاد درب است که در مدلهای تک لنگه، یک و نیم لنگه ودولنگه تولید می‌شود.
 

درب ضد سرقت اتحاد


درب ضد سرقت لیماک درب


و اما اگر به دنبال خرید یک درب ضد سرقت لوکس و مدرن برای ساختمان تان هستید، به شما پیشنهاد میکنیم حتما از محصولات مجموع لیماک درب بازدید نمایید.  


در این مجموعه مدلهای متنوعی از درب ضد سرقت ارزان، لاکچری و مدرن موجود است. درب ضد سرقت مدل آبنوس و تاوریژ از مدلهای پرفروش در لیماک درب است.
 

خرید در ضد سرقت از لیماک درب


برای خرید انواع درب ضد سرقت با قیمت مناسب با شماره 09126279205 تماس بگیرید.


عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت درب ضد سرقت چیست؟


در ضد سرقت از امن ترین مدل درب ها نصب شده در ساختمان ها جهت حفاظت از ساختمان در برابر سرقت است. قیمت تمام شده درب تحت تاثیر مواردی همچون قیمت خود محصول، قیمت حمل درب ضد سرقت و نصب می باشد و با احتساب این موارد هزینه تمام شده مشخص خواهد شد.


همچنین در تعیین قیمت حمل درب ضد سرقت ابعاد درب و آدرس محل نصب و ... نقش دارد


از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت درب ضد سرقت می توان به این موارد اشاره نمود:
 

*  جنس روکش درب. روکش های فلزی از مدلهای ارزان و استیل از گران ترین روکش مورد استفاده در دربهای ضد سرقت هستند.
*  ابعاد درب. هر چقدر درب دارای بزرگتر باشد، قیمت آن هم افزایش می یابد.
*  نوع یراق آلات نصب شده بر روی قیمت درب تاثیر گذار است.
*  جنس لولا چهارچوب درب از دیگر موارد تاثیر گذار بر قیمت گذاری است.
*  نوع عایق صوتی و حرارتی کار شده در درب
 

مرکز فروش درب ضد سرقت در تهران
 

اگر برای خرید درب ضد سرقت به فروشگاه های سطح شهر مراجعه نمایید علاوه بر این هزینه ها باید سود فروشنده از فروش درب رو هم پرداخت نمایید که البته فروشنده این سود را به قیمت درب اضافه می کند.


به همین دلیل است که توصیه می کنیم برای خرید درب ضد سرقت به تولیدکنندگان مراجعه نماید تا محصولات را با قیمت ارزان تری خریداری نمایید.


آیا دربهای ضد سرقت واقعا امن هستند؟
 

ایمنی دربهای ضد سرقت از دربهای معمولی و چوبی بسیار بالاتر است. اگر مدلهای امن و باکیفیت درب ضد سرقت را تهیه و نصب نمایید، مقدار زیادی خیال ساکنین ساختمان از لحاظ ایمنی آسوده می شود. اما همچنان باید به این نکته توجه نمایید که این درها بطور کامل ضد سرقت نیستند. ضد سرقت فقط یک اصطلاح تجاری است که برای این درها به دلیل امنیت بالای آن ها، استفاده می شود. اگر درب های ضد سرقت را با این امید خریداری می کنید که تحت هیچ شرایطی قابل نفوذ و باز شدن نیستند، شاید یک روز ناامید شوید. یکی از معایب درب ضد سرقت، نام و عنوان آن است که انتظار کاذب برای خریدار ایجاد می کند.


هیچ درب و یا ابزاری این تضمین را به شما نمی دهد که به صورت 100% کسی نمی تواند به ساختمان شما راه پیدا کند.


اما با این وجود همچنان توصیه می شود از مدلهای ضد سرقت خریداری نمایید تا امنیت بالاتری داشته باشید و سارقین به راحتی امکان وارد شده به منزل شما را نداشته باشند. برای داشتن یک در ضد سرقت امن و مقاوم توصیه می شود حتما از قفل ضد سرقت خارجی برای درب خود استفاده نمایید. برندهای کاله و داف از معروف ترین محصولات در این زمینه هستند.


برای خرید انواع درب ضد سرقت با قیمت مناسب با شماره 09126279205 تماس بگیرید.


نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman