کاسکو حرف می زنه ولی پشت پرده سکوت اعضای شورا چیست؟

مراجعین سرگردان در نمایشگاه شهر آفتاب

مراجعین سرگردان در نمایشگاه شهر آفتاب
Facebook Twitter LinkedIn

۱۸:۵۹ | ۱۴۰۲/۱۲/۱۷

شهرداری از ابتدای اسفند با هزینه هنگفت و بطور گسترده با بیلبوردهای تبلیغاتی ضمن اعلام خبر شروع نمایشگاه فوق از ۱۵ اسفند مردم را دعوت به خرید از نمایشگاهی با مشارکت برند خلق‌الساعه‌ای تحت نام کاسکو نموده است.
به گزارش اخبار ساختمان، شهرداری از ابتدای اسفند با هزینه هنگفت و بطور گسترده با بیلبوردهای تبلیغاتی ضمن اعلام خبر شروع نمایشگاه فوق از ۱۵ اسفند مردم را دعوت به خرید از نمایشگاهی با مشارکت برند خلق‌الساعه‌ای تحت نام کاسکو نموده است.

طی دو روز گذشته جمع کثیری از خانواده ها از سطح شهر تهران مسیر چند ده کیلومتری را با مترو و یا وسیله شخصی طی و به محل نمایشگاه شهر آفتاب مراجعه کرده‌اند اما با درب های بسته مواجه شده‌اند!!

از آنجا که برنامه ریزی و مسئولیت برگزاری این نمایشگاه بعهده مدیریت مجموعه شهر آفتاب می باشد. باید شهردار و اعضای شورای شهر بابت سه روز تاخیر و سرگردانی مراجعین، خصوصا سرگردانی شهروندانی که با مترو پرند به محل مراجعه کرده اند و ساعت ها منتظر قطار بازگشت بوده اند، از مدیران مجموعه شهر آفتاب، معاونین بی تجربه و تازه جذب شده، مدیر روابط عمومی چند شغله شهر آفتاب توضیح خواسته و آنان را از این بابت مورد مؤاخذه قرار دهند.

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman