معرفی استخر های مشهد

معرفی استخر های مشهد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۳۲ | ۱۴۰۳/۰۱/۱۱

می توانید با کمی جستجو در اینترنت بهترین استخر مشهد را پیدا کنید و از تجربه کسانی که قبلا از آن بازدید کرده اند بهره مند شوید. در سفر به مشهد، یکی از تفریحاتی که می توانید انجام دهید شنا کردن است. به خصوص اگر در هوای گرم به این کشور سفر کنید. از آنجایی که آب در تماس مستقیم با پوست است، بهتر است به مکان هایی بروید که علاوه بر فراهم کردن بسیاری از امکانات مهم، محیطی تمیز و بدون آلودگی داشته باشند.

به گزارش اخبار ساختمان،می توانید با کمی جستجو در اینترنت بهترین استخر مشهد را پیدا کنید و از تجربه کسانی که قبلا از آن بازدید کرده اند بهره مند شوید. در سفر به مشهد، یکی از تفریحاتی که می توانید انجام دهید شنا کردن است. به خصوص اگر در هوای گرم به این کشور سفر کنید. از آنجایی که آب در تماس مستقیم با پوست است، بهتر است به مکان هایی بروید که علاوه بر فراهم کردن بسیاری از امکانات مهم، محیطی تمیز و بدون آلودگی داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : شما میتوانید عایق استخر بتن شیمی که یکی از بهترین عایق های استخر سیمانی کشور  هست را با تخفیف بخرید.

 

مشهد به عنوان یکی از پربازدیدترین شهرهای ایران، استخرهای متعددی برای استفاده عموم دارد. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین استخرهای مشهد می‌پردازیم:

استخرهای سرپوشیده:

استخرکارگران مشهد :نام دیگر این استخر یاس است که یکی از قدیمی ترین استخر های مشهد است. خدمات و امکاناتی مانند سونا، ماساژ، سالن بدنسازی، آموزش شنا، آب درمانی و آب درمانی، دوره های آموزشی و .... به گردشگران مشهد در این استخرعرضه می شوند. این اقامتگاه فوق العاده و منحصر به فرد در بلوار سازمان آب قرار دارد و یکی از بهترین استخرهای مشهد است.

آدرس: خراسان رضوی، شهر مشهد، بلوار سازمان آب، مجموعه رفاهی کارگران مشهد

 

توجه : مقالات زیر را حتما مطالعه کنید :

رکوردهای شنا در کتاب گینس

جدیدترین فناوری های استخر

 

 

 

استخر سجاد مشهد: این استخر با برخورداری از امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد، سالن بدنسازی و کافی شاپ، یکی از مجهزترین استخرهای مشهد است.

آدرس: خراسان رضوی، شهر مشهد، بلوار سجاد، حامد شمالی ۱۰

 

استخر کوثر مشهد: این استخر با فضایی مناسب و امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد و سالن بدنسازی، انتخابی ایده‌آل برای بانوان است.

 

آدرس: خراسان رضوی، شهر مشهد، بلوار شاهد، چهارراه حجاب

 


استخر آبی هشتم مشهد:استخر آبی هشتم یکی از استخرهای سرپوشیده مشهد است که در بلوار حجاب، خیابان امامیه یازدهم واقع شده است. این استخر با امکانات و خدمات متنوعی که ارائه می‌دهد، به یکی از محبوب‌ترین استخرهای مشهد تبدیل شده است.

آدرس: خراسان رضوی، شهر مشهد، قاسم آباد، بلوار حجاب، روبروی حجاب شرقی ۱

 

استخر آستان قدس: استخر آستان قدس بهترین استخر مشهد از نظر شرایط محیطی و امکاناتی که به میهمانان ارائه می دهد در سطح خوبی خدمات ارائه می دهد.

 

آدرس: خراسان رضوی، شهر مشهد، آدرس استخر آقایان: بلوار فردوسی، نرسیده به میدان جانباز / آدرس استخر بانوان: بلوار فردوسی، خیابان تلاش، پشت مجموعه آقایان آستان قدس

 

استخر شرکت برق :استخر شرکت برق مشهد در بلوار امامت مشهد واقع شده است. این استخر دارای استخر بزرگسالان، استخر خردسالان، سونا، جکوزی، ماساژ و حمام ترکی می باشد.

 

آدرس: خراسان رضوی، شهر مشهد، ابتدای آزاد شهر، نبش امامت ۲

 

استخر 15خرداد: استخر 15 خرداد مشهد یک استخر سرپوشیده است که در بلوار وکیل آباد مشهد واقع شده است. این استخر دارای استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سونا، جکوزی، ماساژ و حمام ترکی می باشد.

آدرس: خراسان رضوی، شهر مشهد، بلوار وکیل‌آباد (آب و برق)، بین بلوار صیاد شیرازی و بلوار لادن، مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد

استخرصدف مشهد: استخر صدف مشهد یک استخر سرپوشیده است که در بلوار امامت مشهد واقع شده است. این استخر دارای استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سونا، جکوزی، ماساژ و حمام ترکی می باشد.

 

آدرس: استخر صدف، خیابان امام خمینی

 

استخرشهید کاظمیان :این استخر را می توان یکی از بهترین استخرهای مشهد دانست. شرایطی که این استخر در آن ساخته شد امکان برگزاری مسابقات ورزشی را در آنجا فراهم کرد. استخر مردانه، سونا، حمام سنتی، ماساژ، بوفه و ... از جمله مواردی است که در بهترین استخر مشهد به مهمانان ارائه می شود. استخر شهید کاظمیان در بلوار دارجوا 20 واقع شده است.

آدرس: خراسان رضوی، شهر مشهد، بلوار دانشجو، دانشجو ۲۰

 

استخر تختی در مشهد :در میان استخرهایی که می توانید امکانات مدرن دنیا را در آنها پیدا کنید، این استخر یکی از تمیزترین استخرهای مشهد است. همچنین می توانید در استخر مسطح که یکی از بهترین استخرهای مشهد است شنا یاد بگیرید.

 

آدرس: استخر تختی مشهد، در آبکوه ۲، سناباد ۳۳ واقع است.

 

استخر راد مشهد:استخر راد مشهد یک استخر سرپوشیده برای آقایان است که در میدان تلویزیون، انتهای نوفل لوشاتو واقع شده است. این استخر دارای امکانات زیر است:

 

استخر بزرگسالان به مساحت 25*12 متر

سونا خشک و بخار

جکوزی

حمام ترکی

بوفه

رختکن و دوش

 

آدرس: خراسان رضوی، شهر مشهد، میدان تلویزیون، انتهای نوفل لوشاتو

 

استخر خورشید تابان: استخر خورشید تابان با امکانات ویژه از جمله استخر کودکان، سونای خشک و سونای بخار، جکوزی و ماساژ بهترین شرایط را در محیطی سالم به مسافران ارائه می دهد. خانم ها و آقایان می توانند در جلسات جداگانه از این استخر استفاده کنند. زمان استفاده مفید 2 ساعت و 30 دقیقه است.

آدرس :مشهد، خیابان پاسداران، جنب فرمانداری استخر هتل خورشید تابان است.

 

 

استخرهای روباز:
 

استخر هتل درویشی مشهد: این استخر با چشم‌اندازی زیبا به حرم مطهر رضوی و امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد و کافی شاپ، یکی از بهترین استخرهای روباز مشهد است.

 

آدرس: خراسان رضوی، شهر مشهد، خیابان امام رضا (ع)، بین امام رضا ۲۲ و ۲۴


استخر پارک ملت مشهد: این استخر با وسعتی بالغ بر 4000 متر مربع، دارای استخرهای مجزا برای آقایان و بانوان، سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد و زمین بازی کودکان است.

آدرس: خراسان رضوی، شهر مشهد، میدان آزادی، بلوار امامت، پارک ملت


استخر ارم مشهد: این استخر با فضایی دلنشین و امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد و کافی شاپ، انتخابی ایده‌آل برای گذراندن اوقاتی خوش در کنار خانواده است.

آدرس: استخر روباز ارمغان، مشهد، خیابان رسالت

 استخر صیاد شیرازی : استخر صیاد شیرازی مشهد یک استخر سرپوشیده است که در بلوار وکیل آباد، بلوار صیاد شیرازی، تقاطع بلوار هشتم شهریور واقع شده است. این استخر دارای امکانات زیر است:

استخر بزرگسالان به مساحت 1200 متر مربع

استخر کودکان به مساحت 50 متر مربع

سونا و جکوزی

حمام ترکی

سالن بدنسازی

سالن ماساژ

کافی شاپ

رختکن و دوش

آدرس: مشهد، دانش، بلوار امام رضا، خیابان دانش، خیابان فروردین


نکاتی که باید قبل از رفتن به استخر در نظر داشته باشید:

  • نوع استخر: با توجه به نیاز و سلیقه خود، استخر سرپوشیده یا روباز را انتخاب کنید.
  • امکانات استخر: امکاناتی که هر استخر ارائه می‌دهد را بررسی کنید و استخری را انتخاب کنید که دارای امکانات مورد نظر شما باشد.
  • قیمت بلیط: قیمت بلیط استخرهای مختلف را با هم مقایسه کنید و استخری را انتخاب کنید که با بودجه شما همخوانی داشته باشد.
  • ساعت کاری: ساعت کاری استخر را بررسی کنید و در زمانی مناسب به استخر بروید.

ویژگی بهترین استخرهای مشهد چیست؟

بهترین استخرهای مشهد کجا هستند؟ این سوال بسیار مهمی است که مسافران هنگام سفر به مشهد از اصفهان یا هر شهر دیگری می پرسند. احداث مراکز تفریحی و گردشگری در مشهد باعث می شود گردشگران تمام اوقات فراغت خود را سپری کنند. ورزش های آبی یکی از محبوب ترین تفریحات است که برای همه افراد صرف نظر از ترجیحاتشان جذابیت دارد. به همین دلیل است که در این شهر استخر و پارک های آبی فراوانی برای رفع نیاز شهروندان، مسافران و زائران وجود دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر شما میتوانید اینستاگرام بتن شیمی را فالو کنید.

 


برچسب ها:

عایق استخر 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman