خرید تایل بتن اکسپوز با بهترین کیفیت از ‌هال هرم

خرید تایل بتن اکسپوز با بهترین کیفیت از ‌هال هرم
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۴۹ | ۱۴۰۳/۰۲/۰۳

بتن نما یا همان تایل بتن اکسپوز از محبوب‌‌ترین بتن‌ها برای استفاده در نمای ساختمان است. اگر به نمای ساده و مدرن نیاز داشته باشید، بتن اکسپوز در انواع مختلف آن گزینه ایده‌آلی برای خرید خواهد بود. پایه و اساس این بتن همانند سایر بتن‌ها می‌باشد، اما با تغییر در مدل، ابعاد و رنگ آن باعث متفاوت دیده شدن بتن اکسپوز شده است.

به گزارش اخبار ساختمان، بتن نما یا همان تایل بتن اکسپوز از محبوب‌‌ترین بتن‌ها برای استفاده در نمای ساختمان است. اگر به نمای ساده و مدرن نیاز داشته باشید، بتن اکسپوز در انواع مختلف آن گزینه ایده‌آلی برای خرید خواهد بود. پایه و اساس این بتن همانند سایر بتن‌ها می‌باشد، اما با تغییر در مدل، ابعاد و رنگ آن باعث متفاوت دیده شدن بتن اکسپوز شده است. از مدل‌های محبوب آن می‌توان به تایل بتن اکسپوز نما و تایل بتن اکسپوز سه ‌بعدی اشاره کرد. تایل بتن اکسپوز کف نیز از دیگر‌ مدل‌های بتن است که بیشتر برای کف پارکینگ‌ها، محوطه ‌سازی، مراکز اداری و... کاربرد دارد. در ادامه مطالب به ویژگی‌ها و مزایای هر کدام خواهیم پرداخت.


ویژگی ها و مزایای بتن اکسپوز


به‌طور کلی می‌توان گفت که محصولات بتنی دارای دوام و استحکام به خصوصی هستند که مزیت‌های بسیاری دارند. این بتن‌ها می‌توانند ظاهر و زیبایی خود را تا سال‌ها حفظ کنند. البته نور خورشید و باران‌های اسیدی می‌توانند به مرور زمان باعث تغییر رنگ و کاهش کیفیت بتن‌ها شوند، اما در کل با استفاده از پوشش‌های عایق می‌توان دوام بتن اکسپوز را افزایش داد. بتن‌های اکسپوز در ابعاد و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند و همین موضوع باعث افزایش قدرت انتخاب مشتری در هنگام خرید می‌شود. از دیگر مزایای تایل بتن اکسپوز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


*  وزن سبک
*  عمر طولانی
*  تنوع گسترده ابعاد و رنگ
*  کاربرد برای کف و دکوراسیون داخلی
*  استفاده برای بخش‌های داخلی و خارجی بنا
*  قابلیت ترمیم
*  استفاده از بتن اکسپوز متناسب با نوع سازه
*  سرعت اجرای بالا
*  اجرای آسان
*  هزینه مناسب


خرید انواع بتن اکسپوز از ‌هال هرم


در ‌هال هرم‌‌ تمامی خدمات از مرحله فروش تا نصب به متقاضیان ارائه می‌شود. شما در زمینه خرید انواع تایل‌های بتن اکسپوز می‌توانید با طراحان و کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید و در این حوزه سوالات خود را بپرسید و مشاوره رایگان کسب کنید. ناگفته نماند که مجموعه هال هرم‌ امکانات مربوط به حمل و نقل را نیز فراهم کرده است.


برای مشاهده محصولات بتن اکسپوز هال هرم به وبسایت این مجموعه به آدرس https://halhorm.ir/ مراجعه نمایید.


در ادامه با انواع تایل‌های بتن اکسپوز آشنا خواهید شد.


تایل های بتن اکسپوز نما


تایل‌‌های بتن اکسپوز نما برای نما‌های مسکونی، تجاری و اداری استفاده می‌شود. این تایل‌‌ها دارای وزن کم و بسیار سبکی هستند و به دو صورت خشک و دوغابی قابل نصب هستند. مشتریان برای هر دو مدل تایل‌‌های بتن اکسپوز نما می‌توانند ابعاد و رنگ نما را مشخص کنند. ناگفته نماند که به‌دلیل عدم پیچیدگی‌های نماکاری و آسان بودن انجام کار، استفاده از تایل‌های بتن نما برای باغ‌ها و ویلا‌ها پیشنهاد می‌شود. این تایل‌ها برای بنا‌های آبی چون استخر نیز مناسب هستند.

 

تایل های بتن اکسپوز نما

 

تایل های بتن اکسپوز کف


این تایل‌ها دارای ابعاد و رنگ‌های مختلفی هستند. تایل‌های بتنی کف که عمدتا برای محوطه سازی، مراکز اداری و کف پارکینگ‌ها استفاده می‌شوند جایگزین مناسبی به جای سنگ و آجر شناخته شده‌اند. این بتن‌ها قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند و می‌توانند باعث کاهش هزینه‌های معماری شوند. همچنین این تایل‌های بتنی با انواع عوامل‌ محیطی به راحتی تطبیق شده و عملکرد مناسبی در شرایط جوی مختلف با عناصر مختلف از جمله گیاهان ایفا می‌نمایند.

 

تایل های بتن اکسپوز کف

 

تایل های بتن اکسپوز سه ‌بعدی


تایل‌های سه ‌بعدی از محبوب‌‌ترین مدل‌‌های بتن اکسپوز هستند که معمولا در ابعاد کوچکتری ساخته و عرضه می‌شوند. این تایل‌ها قابلیت رنگ‌ پذیری دارند و مشتریان می‌‌توانند با توجه به سلیقه خود تایل را در رنگ دلخواه خود تهیه کنند. این تایل‌ها روی دیوار اجرا می‌شوند و بیشتر نمای تزئینی دارند. البته هزینه ساخت و نصب تایل‌های سه بعدی به‌دلیل ظاهر متفاوت آن کمی بالاتر خواهد بود.

 

تایل های بتن اکسپوز سه بعدی

 

قیمت انواع تایل های بتن اکسپوز


قیمت فروش تایل‌های بتن اکسپوز با توجه به رنگ، مدل و ابعاد آن‌ها متفاوت خواهد بود. از دیگر فاکتور‌های موثر بر قیمت تایل‌های بتنی می‌توان به کیفیت کار اشاره کرد. همچنین قیمت نصب و اجرای تایل بتن نیز در افزایش هزینه کار موثر خواهد بود.


به‌دلیل نبود واسطه و کم کردن هزینه‌های اضافی توسط مجموعه هال هرم می‌توانید در مجموعه، تایل بتن اکسپوز را با قیمت مناسبی تهیه کنید و نصب آن را به تیم اجرایی بسپارید.


سخن پایانی


استفاده از تایل‌های بتن اکسپوز علاوه‌بر افزایش استحکام و مقاومت بنا می‌تواند تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن فضا بگذارد. به خصوص تایل‌های اکسپوز سه بعدی به‌دلیل داشتن ظاهری متفاوت و کارکرد تزئینی می‌توانند برای فضای داخلی و خارجی ساختمان نصب شود. بتن اکسپوز دارای سطح صیقلی و براق است و در رنگ‌ها و ابعاد مختلفی عرضه می‌شود. همچنین این تایل‌های بتنی جذب آب کمی دارند و مقاومت آن‌ها در برابر رطوبت، آتش سوزی و ضربه بسیار بالا است.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman