قیمت ورق پلی کربنات دوجداره در سال 1403

قیمت ورق پلی کربنات دوجداره در سال 1403
Facebook Twitter LinkedIn

۲۱:۰۸ | ۱۴۰۳/۰۳/۰۹

ورق پلی کربنات دو جداره یک ورق پلی کربنات چند لایه است که معمولاً برای ساخت سقف یا گلخانه استفاده می شود و بازده حرارتی بسیار خوبی را ارائه می دهد. ورق پلی کربنات 12 برابر سبکتر از شیشه، اما نشکن است.

به گزارش اخبار ساختمان، ورق پلی کربنات دو جداره یک ورق پلی کربنات چند لایه است که معمولاً برای ساخت سقف یا گلخانه استفاده می شود و بازده حرارتی بسیار خوبی را ارائه می دهد. ورق پلی کربنات 12 برابر سبکتر از شیشه، اما نشکن است.
 

این ورق دارای کانال های به هم پیوسته است که محفظه های کوچکی را در داخل دو لایه پلی کربنات ایجاد می کند که هزینه انرژی شما را کاهش می دهد؛ زیرا محفظه های هوا یا جیب های خالی عایق اضافی می دهند و در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند. این یک ماده عالی برای گلخانه یا سقف برای چرخ دستی های گلف است. از اشعه‌های مضر UV خورشید محافظت می‌کند و انتقال نور عالی را ارائه می‌دهد و این امکان را فراهم می‌کند که انتخابی عالی برای مصارف خانگی و صنعتی باشد.

 

قیمت ورق پلی کربنات دوجداره در سال 1403

 

چرا از ورق های دو جداره پلی کربنات استفاده کنیم؟


انواع مختلفی از ورق های پلی کربنات وجود دارد: دو جداره، چندجداره، موج دار و مینی موجدار. ورق دو جداره پلی کربنات همانطور که از نام آن پیداست از ورقه ای از مواد پلاستیکی پلی کربنات ساخته شده است که با استفاده از تکنیک دو جداره ساخته شده است.


این شامل یک لایه پشتیبان متشکل از پلاستیک و دو لایه ورق پلاستیکی (پلی کربنات) است که به هم متصل شده اند. ورق به دلیل استحکام بیشتر می تواند وزن را به راحتی حفظ کند.

 

پلی کربنات دوجداره چقدر است؟


قیمت ورق پلی کربنات یکی از مهم ترین عواملی است که روی خرید شما تاثیرگذار است. قیمت این ورق تحت تاثیر عوامل زیادی قرار دارد که از جمله می توان به متراژ مورد نیاز، نوع پلی کربنات، هزینه نصب و... اشاره کرد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت این محصول به فروشگاه های معتبر تولید کننده در این زمینه مراجعه نمایید.


مزایای ورق پلی کربنات دو جداره


این ماده همچنین به دلیل فضاهای هوایی بین لایه های پلی کربنات عایق خوبی است. برای اینکه تاثیر لایه دوم پلی کربنات را متوجه شوید وقتی که یک طرف حرارت زیاد است، ابتدا باید از لایه اول پلی کربنات، فضای بین آنها و سپس لایه دوم عبور کند. این یکی از عواملی است که به محبوبیت استفاده از این ورق برای گلخانه‌ها و سایر پروژه‌های مشابه که نیاز به دام انداختن گرما ضروری است، کمک می‌کند.


ورق های پلی کربنات چندجداره در مقایسه با شیشه ارزان تر، بادوام تر و کمتر در معرض شکستگی یا ترک است.


بسیار بادوام است و فقط مقدار کمی رطوبت را جذب می کند و در برابر ضربه و آسیب آب مقاوم است. علاوه بر این، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و مقاوم در برابر شعله است. بسیار انعطاف پذیر و 30 برابر قوی تر از اکریلیک است و در مقایسه با شیشه 200 برابر استحکام دارد. همچنین ورق های پلی کربنات دو جداره نیز سبک تر و راحت تر از شیشه هستند.


یکی دیگر از مزایای ورق های پلی کربنات انعطاف پذیری مواد در برابر مواد شیمیایی و خراش است. سطح پلی کربنات در برابر خراش مقاوم است و از آنجایی که رطوبت را جذب نمی کند، برای استفاده در مصارف غذایی و پزشکی به راحتی تمیز می شود. خواص عایق آن نیز عالی است. بهتر از شیشه عایق می شود و در نتیجه به کاهش هزینه های انرژی کمک می کند.


یکی از دلایل استفاده از ورق های دوجداره برای گلخانه ها این است که شفاف است و به نور اجازه می دهد بدون مشکل از آنها عبور کند، و برای هر کاربردی که در آن دید یا انتقال نور مورد نیاز است، عالی است. اگرچه شفاف تر از فایبرگلاس است، اما به اندازه شیشه شفاف نیست.

 

مزایای ورق پلی کربنات دو جداره

 

دلایل اصلی خرید ورق های پلی کربنات دو جداره

 

گرما را در دام نگه می دارد:

پلی کربنات دو جداره همچنین گرما را در داخل گلخانه حفظ می کند و به گیاهان زیستگاه گرمی برای زنده ماندن می دهد.


*  نشکن، شکست ناپذیر:

پلی کربنات دو جداره حتی در شرایط آب و هوایی بسیار بد مانند طوفان عملاً نشکن است. این بدان معناست که بادوام است و عمر طولانی تری دارد و در صورت ترک یا فرورفتگی در هزینه تعویض شما صرفه جویی می کند.


*  ضد آب:

علاوه بر این، پلی کربنات دو جداره مقاومت بسیار خوبی در برابر آب ایجاد می کند. در نتیجه از تراکم در گلخانه جلوگیری خواهد شد. مطمئن باشید که گیاهان شما از آسیب آب محافظت می شوند.


*  مقاوم در برابر آب و هوا:

از آنجایی که گلخانه ها اغلب در معرض آسیب توسط آب و هوا هستند، برای جلوگیری از سفت شدن یا زرد شدن، مواد مقاوم در برابر آب و هوا می خواهید که برای این مورد پلی کربنات دوجداره عالی عمل می کند.

 

دلایل اصلی خرید ورق های پلی کربنات دو جداره

 

ورق پلی کربنات دوجداره را از کجا بخریم؟


همانطور که در این مقاله به شما توضیح دادیم، ورق پلی کربنات دوجداره دارای ویژگی هایی است که ارزش خرید آن را بسیار بالا می برد. شما می توانید پلی کربنات خود را از فروشگاه های معتبر در این زمینه خریداری نمایید.


معمولا تولید کننده ها می توانند قیمت منصفانه ای به شما ارائه نمایند. از جمله این فروشگاه ها تهران پلی استتهران پلی یکی از بزرگترین تولید کننده های پلی کربنات است که بیش از بیست سال است که سابقه درخشان در زمینه فروش پلی کربنات دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعت بیشتر با کارشناسان تهران پلی تماس حاصل نمایید.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman