آموزش برق ساختمان

آموزش برق ساختمان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۹:۵۶ | ۱۴۰۳/۰۳/۱۱

آموزش برق ساختمان از مهم ترین و محبوب ترین دوره های آموزشگاه دارالفنون است زیرا افراد با یادگیری و آموزش برق ساختمان میتوانند سریعا وارد بازار کار با درآمد خوب شوند. به همین دلیل این رشته جز محبوب ترین رشته های فنی حرفه ای است.

به گزارش اخبار ساختمان، آموزش برق ساختمان از مهم ترین و محبوب ترین دوره های آموزشگاه دارالفنون است زیرا افراد با یادگیری و آموزش برق ساختمان میتوانند سریعا وارد بازار کار با درآمد خوب شوند. به همین دلیل این رشته جز محبوب ترین رشته های فنی حرفه ای است.


چه یک مبتدی باشید که به دنبال ورود به این رشته هستید یا یک حرفه ای با تجربه که به دنبال افزایش بیشتر مهارت های خود هستید، آموزش برق ساختمان می تواند برای افراد در همه سطوح مفید باشد. سفر خود را به سمت موفقیت با ثبت نام در یک برنامه آموزشی جامع از امروز آغاز کنید.

 

آموزش برق ساختمان

 

کلاس های دوره آموزش برق ساختمان آموزشگاه فنی حرفه ای دارالفنون به صورت 100% عملی با ویژگی‌های زیر است:


*  یک جلسه معرفی تجهیزات، ابزار و آشنایی با مبانی برق
*  60 ساعت و 30 دقیقه کلاس آموزشی کاملاً عملی
*  کلاس چند وجهی (تدریس توسط اساتید دارای تجربه کار در بازار و تحصیل)
*  برخورداری از تمامی تجهیزات لازم برای ورود به بازار کار
*  امکان شرکت در کلاس های رفع اشکال پس از پایان دوره
*  ارائه مدرک مهارت بین المللی با قابلیت ترجمه
*  مشاوره رایگان کسب و کار


آموزش برق ساختمان افراد را با مهارت ها و دانش ضروری برای موفقیت در این زمینه مجهز می کند. درک اصول اولیه برق، همراه با اهمیت ایمنی الکتریکی، پایه ای قوی برای یک حرفه در این صنعت ایجاد می کند. کسب تجربه عملی و یادگیری مستمر برای به روز ماندن با آخرین پیشرفت‌ها در سیستم‌های الکتریکی ساختمان حیاتی است.


آموزش برق ساختمان و یادگیری مستمر به دلیل پیشرفت های سریع و تغییرات تکنولوژی برق ساختمان بسیار حائز اهمیت است. به روز ماندن با آخرین روندها و شیوه های صنعت برای اطمینان از پیاده سازی یک سیستم برق ساختمانی بسیار مهم است. آگاهی در مورد قوانین و مقررات جدید برق ساختمان برای انطباق با علم و تکنولوژی ضروری است.


آموزش برق ساختمان دوره فنی و حرفه ای دارالفنون : آیا علاقه مند هستید که یک برقکار شوید یا در دوره آموزش سیم کشی ساختمان شرکت کنید؟

 

آموزش برق ساختمان

 

در آموزش برق ساختمان نصب سیم کشی برق بخش مهمی از هر پروژه ساختمانی است و برقکاران ماهر همیشه مورد تقاضا هستند. ما، اصول اولیه سیم کشی برق و اقدامات ایمنی ضروری که باید در هنگام کار با برق انجام شود را آموزش خواهیم داد.


حضور در کارگاه ها، سمینارها و کنفرانس ها فرصت های یادگیری ارزشمندی را فراهم می کند. یادگیری مستمر همچنین فرصت های بالقوه رشد شغلی را باز می کند. این راهی برای مرتبط ماندن ، برتری و تکامل در زمینه آموزش برق ساختمان است.


آموزش برق ساختمان مجتمع فنی و حرفه ای دارالفنون با حضور در کارگاه های پیشرفته و به روز ،مباحث مرتبط با دوره برق درجه 2 و برق درجه 1 ساختمان را نزد اساتید مجرب و دانشگاهی خواهید آموخت و به این ترتیب به دلیل یادگیری کامل موارد عملی مرتبط به این حرفه، به طور 100% برای حضور در بازار کار آماده خواهید شد.


همچنین در مورد آموزش عملی نصب سیم کشی برق، یادگیری نمودارهای سیم کشی برق، سیستم های سیم کشی برق مسکونی و صنعتی، بازرسی و عیب یابی سیستم های سیم کشی برق و مهارت های یادگیری/ارتقای مستمر بحث خواهیم کرد.


علاوه بر این، ما به چیستی یک برقکار، شرایط لازم برای تبدیل شدن به یک برق، حداقل مدارک مورد نیاز، مسیرهای موجود برای تبدیل شدن به یک برق، حقوق برقکاران و برنامه کاری آنها خواهیم پرداخت. در پایان این پست، درک خوبی از آنچه برای تسلط بر سیم کشی برق لازم است خواهید داشت.


آموزش نمودارهای سیم کشی برق ساختمان


به مهارت خواندن و فهم نمودارهای سیم کشی برق مسلط شوید تا در آموزش برق ساختمان مهارت پیدا کنید. نمادها، برچسب‌ها و رنگ‌های مورد استفاده در نمودارهای سیم‌کشی را تفسیر کنید، به یادگیرندگان این امکان را می‌دهد تا مدارها را ردیابی کنند و اتصالات را حتی در نمودارهای پیچیده شناسایی کنند.


نمایش دقیق نمودار برای عیب یابی مسائل الکتریکی بسیار مهم است و اهمیت این سیستم آموزشی را مهم می کند. در ایجاد نمودارهای سیم کشی خود برای مراجعات بعدی اعتماد به نفس به دست آورید و مهارت های خود را در مهندسی برق افزایش دهید.

 

آموزش برق ساختمان

 

انواع سیم های برق و کاربرد آنها چیست؟


انواع سیم های برق و کاربردهای خاص آنها را بررسی کنید. تفاوت بین سیم های جامد و رشته ای را درک کنید. در مورد کاربرد کابل های THHN، Romex و NM-B در نصب سیم کشی اطلاعات کسب کنید.


با سیم های تخصصی مانند کابل های کواکسیال و اترنت آشنا شوید. در مورد نحوه انتخاب گیج سیم مناسب برای مدارهای مختلف دانش کسب کنید.


در انتخاب آموزشگاه برق ساختمان به چه نکاتی مهمی باید توجه کنیم؟


یکی از مهمترین فاکتورها پیش از ثبت نام و شرکت در هرگونه کلاس آموزشی ، بررسی میزان شهریه آن کلاس و عادلانه بودن رقم اعلام شده از سوی آن مجموعه است.


گرچه این فاکتور را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار بر کلیت این امر دانست، با این وجود شرایط بسیار دیگری نیز وجود دارد که باید پیش از تکمیل ثیت نام در کلاس‌های برق ساختمان مد نظر شما قرار بگیرد. این نکات شامل موارد زیر هستند:


*  اولین و مهمترین مورد استفاده از تجهیزات روز برای آموزش عملی است.
*  دومین فاکتور حضور اساتید مجربی است که ترکیبی از دو فاکتور علم و تجربه را در خود داشته باشند.
*  فاکتورهای بعدی نیز مواردی همچون نکات زیر هستند.

-  آرام بودن محیط آموزش
-  امکان اقامت در خوابگاه
-  نزدیک بودن خوابگاه
-  تمیز بودن خوابگاه
 

چرا باید در این دوره آموزش برق ساختمان ثبت نام کنم؟

 

اگر می‌خواهید پیش از ثبت نام در کلاس‌های آموزشی بدانید دوره برق ساختمان برای چه کسانی مناسب است، باید به شما بگوییم:


*  این دوره برای افرادی که به حوزه برق علاقه دارند مناسب  است.
*  چنانچه به دنبال راهی برای ورود به بازار کار هستید، می‌توانید در این دوره شرکت کنید.
*  یک شغل مناسب برای شما کافی نیست و شغلی با درآمد بالا می‌خواهید؟
*  مناسب افرادی که می‌خواهند با مدرک بین المللی این رشته مهاجرت کنند.
*  مناسب افرادی که می‌خواهند به طور حرفه‌ای در صنعت برق فعال شوند.


اشتغال و درآمدزایی با شرکت در کلاس‌های آموزش برق ساختمان عملی


در دوره  آموزش برق ساختمان در مجتمع فنی و حرفه‌ای دارالفنون سرفصل‌ها با توجه به نیاز و استاندارد روز دنیا  به کارآموزان ارائه می شود، تا کارآموز بتواند به کلیات تئوری و عملی این رشته مسلط شود. بتواند از علم به دست آمده خود در این مرکز به خوبی بهره ببرد و با مدرک معتبر و بین المللی سازمان فنی و حرفه‌ای که در پایان دوره به او داده می‌شود بتواند برای جواز کسب، وام اشتغال زایی یا ترجمه مدرک جهت مهاجرت اقدام نماید. ضمناً مجتمع فنی و حرفه ای دارالفنون کارآموزان فارغ التحصیل خود را در صورت خواست کارآموز به مراکز معتبری که در لیست خود دارد معرفی می نماید.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman