تکنولوژی شرکت آزمایشگاه فنی خاک در خدمت صنعت نفت قرار می گیرد

تکنولوژی شرکت آزمایشگاه فنی خاک در خدمت صنعت نفت قرار می گیرد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۱۵ | ۱۴۰۳/۰۳/۲۱

مدیر اکتشافات شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با استفاده از توان داخلی و فناوری های نوین و به کارگیری تجهیزات منحصربفرد توانمندی ویژه ای در ارائه خدمات مشاوره ای، مطالعاتی و آزمایشگاهی در راستای ارتقاء کیفیت پروژه های عمرانی در صنعت نفت کشور دارد.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مهدی فکور مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و محمد زمانی مدیر امور قراردادهای اکتشاف شرکت ملی نفت ایران با حضور در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان ضمن بازدید از ظرفیت ها در جریان آخرین توانمندی های فناورانه، دانش متخصصان، توسعه تجهیزات زیرساختی و بکارگیری آخرین فناوری های روز دنیا در ارتقاء کیفیت پروژه های عمرانی کشور توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و آزمایشگاه استان خوزستان قرار گرفتند.

فکور، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شرکتی دانش بنیان، فناورانه و مردم پایه بوده و به پشتوانه 70 سال تجربه برندی تضمین شده و قابل اعتماد در ارتقاء و نظارت بر کیفیت پروژه های کشور است و به عنوان امین دولت دارای تخصص ویژه و قابل اعتمادی در ارائه خدمات آزمایشگاهی و حفاری و آنالیز لایه های زمین در اعماق زمین است.

وی ادامه داد: با توجه قابلیت های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک قرارداد دریافت خدمات آزمایشگاهی در پروژه ریت ـ 1 اندیمشک و پروژه فال ـ 1 ایذه بین آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان و اکتشاف نفت ایران منعقد شد.

در این دیدار ناصر شعبانی، مدیر کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز با تشریح تاریخچه و توانمندی های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان، گفت: با توجه به تجربه 70 ساله شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ارائه خدمات آزمایشگاهی کمتر پروژه ای در کشور وجود دارد که این شرکت در آن نقش آفرینی تاثیرگذار نداشته باشد.

شعبانی ادامه داد: این آزمایشگاه با ارائه بیش از 680 نوع آزمایش فنی و مهندسی آماده ارائه خدمات نظارتی و کنترلی در راستای ارتقاء کیفیت پروژه های عمرانی منطبق با استانداردهای ملی و بین‌المللی است.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman