اسپری فوم چیست؟ معرفی بهترین برند اسپری فوم

اسپری فوم چیست؟ معرفی بهترین برند اسپری فوم
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۳۲ | ۱۴۰۳/۰۳/۲۶

اسپری فوم یک نوع اسپری فوم پلی یورتان محسوب می شود که با توجه به نیاز افراد این محصول در برند و فرمولاسیون های خاص تولید و به بازار عرضه می شوند. اصلی ترین کاربرد اسپری فوم، پر کردن شکاف های بین دیوار، درزگیری درب و پنجره می باشد و برای درزگیری ساختمان بهترین گزینه است.

به گزارش اخبار ساختمان، امروزه در ساخت و سازهای ساختمانی برای استحکام بیشتر و اتصال دائمی کاشی و سرامیک از چسب کاشی در برند و مدل های مختلفی استفاده می شود و برای پر کردن شکاف های ساختمانی اسپری فوم بسیار کاربرد دارد و همه این ها سهولت کار را برای کاشی کاران و افرادی که به درزگیر مناسب نیاز دارند فراهم نموده است. در این صفحه قصد داریم اطلاعات مهم و کاربردی در مورد اسپری فوم پلی یورتان ، چسب کاشی و چسب سرامیک در اختیارتان قرار دهیم بنابراین توصیه می شود تا آخرین مطالب با ما همراه باشید.

 

اسپری فوم پلی یورتان چیست؟ اسپری فوم پلی یورتان بهترین اسپری برای درزگیری

 

اسپری فوم چیست ؟

 

اسپری فوم یک نوع اسپری فوم پلی یورتان محسوب می شود که با توجه به نیاز افراد این محصول در برند و فرمولاسیون های خاص تولید و به بازار عرضه می شوند. اصلی ترین کاربرد اسپری فوم ، پر کردن شکاف های بین دیوار ، درزگیری درب و پنجره می باشد و برای درزگیری ساختمان بهترین گزینه است. این محصول به عنوان یک عایق گیر صدا و حرارت نیز کاربرد دارد و به عنوان یک اسپری ساختمانی در صنعت ساختمان سازی بسیار استفاده می شود. این اسپری پس از خارج شدن و قرار گرفتن در مجاورت هوا شروع به افزایش حجم می کند و پس از چند لحظه خشک می شود. برخی از مدل های اسپری فوم قابلیت استفاده در محیط های مرطوب برای درزگیری کاشی های حمام و سرویس های بهداشتی می باسند  و به اسپری فوم ضد آب شناخته شده اند این نوع اسپری ، علاوه بر درزگیری از رشد قارچ و کپک در محیط های مرطوب نیز جلوگیری می کند.

 

اسپری فوم پلی یورتان سیستا بهترین فوم درزگیر

 

بهترین مارک اسپری فوم کدام است ؟

 

برای انتخاب بهترین اسپری فوم درزگیر بهتر است برندهایی را انتخاب کنید که معتبر و در بازار جهانی شناخته شده باشند یکی از بهترین مارک اسپری فوم که در بازار ایران بسیار طرفدار دارد اسپری فوم سیستا می باشد. این محصول با حجم 750 میلی لیتر در قوطی های استوانه ای شکل بسته بندی و برای فروش به بازار عرضه می شوند و بهترین گزینه برای پر کردن شکاف های باز مانند درب و پنجره می باشد. اگر به یک اسپری فوم درزگیر پنجره با کیفیت نیاز دارید این اسپری انتخاب ایده آلی برای خرید محسوب می شود.

 

از اسپری فوم پلی یورتان برای درزگیری بسیار استفاده می شود

 

ابزار میهن ، یک فروشگاه ابزار معتبر با چندین سال سابقه در زمینه فروش انواع ابزارآلات ، چسب و اسپری است و بهترین مارک اسپری فوم و سایر چسب ها را با مناسب ترین قیمت به مشتریان گرامی معرفی و به فروش می رساند. هدف این فروشگاه کسب رضایت مشتریان از خرید محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب است.

 

چسب سنگ چیست ؟

 

بهترین چسب برای چسباندن سنگ به سنگ در صنعت ساختمان سازی کدام است ؟ چسب سنگ ، یکی از بهترین چسب برای چسباندن سنگ به فلز ، چسباندن سنگ به سنگ و سایر سطوح می باشد. چسب سنگ مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر تنش های ساختمانی دارد از این رو با تهیه یک چسب سنگ قوی می توانید انواع سنگ را روی هر سطحی بچسبانید. سنگ یک ماده سخت و در عین حال شکننده است و با ضربه شدید قابل شکستن است در مواقع شکستن سنگ و یا ایجاد ترک روی آن ها برای ترمیم ، استفاده از چسب سنگ بهترین گزینه می باشد. چسب سنگ مگا استون یکی از بهترین چسب برای سنگ محسوب می شود و می تواند دو قطعه کاشی و سنگ های شکسته شده را ترمیم کند.

 

چسب سنگ بهترین چسب برای چسباندن و ترمیم سنگ های شکسته شده

 

روش استفاده از چسب سنگ چگونه است ؟

 

چسب سنگ از دوجزء تشکیل شده است و یکی از مهم ترین جزء آن هاردنر چسب سنگ می باشد. هاردنر چسب سنگ استحکام چسب را بیشتر می کند و بدون استفاده از آن مقاومت زیادی ندارد از این رو قبل این که به نحوه استفاده چسب سنگ بپردازیم بهتر است بدانید که استفاده از دو جزء در چسباندن سنگ با قدرت بالا بسیار اهمیت دارد. برای چسباندن سطح های کوچک ماله و مخلوط کن دستی برای تهیه چسب سنگ کافیست اما اگر به چسب سنگ بیشتر برای چسباندن نیاز دارید از مخلوط کن های بزرگ برای تهیه چسب مخصوص سنگ استفاده نمایید. ابتدا سطح مورد نظر را با یک پارچه تمیز از هر گونه گرد و غبار پاک کنید و اگرسطح قدیمی بتن خشک بود آن را کمی خیس و مرطوب نگه دارید و برای چسباندن کاشی به کاشی روی سطح های قدیمی ناهمواری هایی ایجاد کنید.

 

معمولا روی بسته بندی هر چسب سنگ نحوه استفاده و میزان ترکیب هاردنر و رزین نوشته شده ، ابتدا به مقدار لازم رزین و هاردنر را با یکدیگر ترکیب کنید . معمولا مقدار مورد نیاز هاردنر برابر با یک درصد حجم چسب است و با یک برس مخصوص ، چسب را به سنگ و سطح مورد نظر آغشته کنید و کار چسباندن سنگ را با چسب سنگ شروع کنید و در آخر اجازه دهید تا سطح چسبانده شده به طور کامل خشک شود.

 

چسب کاشی چیست ؟

 

یکی دیگر از مصرفی ترین نوع چسب ها که کاشی کاران از آن برای چسباندن کاشی و سرامیک استفاده می کنند چسب کاشی در انواع و مدل های مختلف است.چسب کاشی و سرامیک یکی دیگر از انواع چسب ساختمانی محسوب می شود که برای ایجاد اتصال و استحکام در کاشی کاری مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند درزهای خالی بین کاشی و سرامیک ، سنگ و موزاییک را پر کند. به طور کلی انواع چسب کاشی به دو دسته چسب کاشی خمیری و چسب کاشی پودری تقسیم بندی می شوند و کاربرد هر دوی آن ها ایجاد اتصال مصالح های ساختمانی مانند کاشی و سرامیک می باشد اما از نظر نوع ترکیب ، قدرت چسبندگی و نحوه استفاده چسب کاشی پودری با چسب کاشی خمیری متفاوت است.

 

چسب کاشی پودری از استحکام بالایی برخوردار است و از آن می توان برای چسباندن کاشی و سرامیک ، سنگ های طبیعی و مصنوعی و موزاییک ها استفاده کرد و دوام عالی در برابر نفوذ رطوبت دارند از این رو در محیط های مرطوب مانند حمام قابلیت استفاده را دارد و به عنوان بهترین چسب کاشی ضد آب نیز شناخته شده است.

 

چسب کاشی خمیری یک چسب کاشی آماده محسوب می شود و بر خلاف چسب پودری نیازی به اضافه کردن آب ندارد از این نوع چسب کاشی بهتر است در محیط هایی که رطوبت وجود ندارند استفاده کرد زیرا چسب خمیری در محیط های مرطوب خاصیت چسبندگی خود را از دست می دهد.

 

  برای چسباندن کاشی چسب کاشی بهتر است یا سیمان ؟

 

در گذشته ملات سیمان یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی برای اتصال کاشی ها محسوب می شد اما امروزه کاشی کاران استفاده از چسب کاشی را نسبت به روش های قدیمی مانند ترکیب ماسه و سیمان ترجیح می دهند چرا که این چسب ها بر خلاف ملات های سیمانی کثیف کاری زیادی ندارند و از همه مهم تر قدرت چسبانندگی عالی چسب کاشی باعث شده تا جایگزین مناسبی برای روش های قدیمی از جمله دوغاب و شن و ماسه باشند.

 

چسب کاشی چیست؟ چسب کاشی و چسب سرامیک مخلوطی آماده برای تثبیت کاشی ها روی دیوار استفاده می شود

 

نتیجه گیری

 

با توضیحاتی که در مورد چسب و اسپری هایی که در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند نتیجه می گیریم که با پیشرفت علم و تکنولوژی هر روزه شاهد تولید چسب های قدرتمند برای چسباندن کاشی و درزگیری هستیم که سهولت کار انسان را برای اتصال دو سطح فراهم نموده است.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman