ثبت نام 259 متقاضی در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان خراسان رضوی

ثبت نام 259 متقاضی در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان خراسان رضوی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۱۷ | ۱۴۰۳/۰۴/۲۱

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تاکنون ۲۵۹ متقاضی برای دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی ثبت نام اولیه خود را انجام داده اند و فرایند بررسی صلاحیت متقاضیان نیز آغاز شده است.

محمد علی منصوری معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اخبار ساختمان گفت: در حال حاضر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی ۴۴ هزار و ۳۰۴ عضو فعال دارد که از این تعداد بیش از ۲۴ هزار نفر در سامانه احراز هویت ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام متقاضیان دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان به پایان رسیده است، گفت: تا کنون ۲۵۹ متقاضی برای دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی ثبت نام اولیه خود را انجام داده اند و فرایند بررسی صلاحیت متقاضیان نیز آغاز شده است و تا روز پنج شنبه این هفته ادامه خواهد داشت و بعد از استعلامات انجام شده نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی درباره زمان برگزاری انتخابات نیز اعلام کرد: فعلا بر اساس اعلامات اولیه زمان برگزاری انتخابات ۱۳ مهرماه خواهد بود و مدت زمان برگزاری انتخابات نیز یک روز به طول خواهد انجامید.

در پاسخ به پرسش خبرنگار اخبار ساختمان مبنی بر اینکه با توجه به اینکه امسال برای اولین بار انتخابات به‌ صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، چقدر می تواند بر کیفیت برگزاری انتخابات موثر باشد؟ گفت: خوشبختانه استان خراسان رضوی جزو معدود استان هایی است که در دوره قبل نیز انتخابات خود را به صورت الکترونیکی برگزار کرد و تجربه خوبی در این حوزه کسب کرده است و شرایط برای برگزاری انتخابات به این شکل در استان خراسان رضوی به شکل کامل فراهم است و به طور کلی از محاسن این روش می توان به مشارکت بیشتر اعضا به دلیل افزایش اطمینان به نحوه برگزاری انتخابات خواهد بود.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman