رئیس بنیاد مسکن خبر داد؛

طرح کارت مصالح ساختمانی به زودی شروع به کار می‌کند

طرح کارت مصالح ساختمانی به زودی شروع به کار می‌کند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۰۶ | ۱۳۹۸/۰۷/۰۳

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه ثبت نامه برای خانه‌دار شدن در طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده است، گفت: تاکنون برای ۱۱ هزار واحد مسکونی ثبت نام انجام شده است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، علیرضا تابش درباره آخرین وضعیت اجرای طرح کارت مصالح ساختمانی برای تامین انبوه مصالح ساختمانی،‌ اظهار داشت: برای اجرای این طرح باید یک شرکت مشترک بین بنیاد مسکن و بانک مسکن تاسیس و راه اندازی می‌شد که در حال حاضر این شرکت تاسیس شده است و به زودی شروع به کار می‌کند.

وی افزود: با شروع به کار کردن این شرکت، خرید انبوه مصالح ساختمانی انجام و به پروژه‌های ساخت و ساز مسکن تزریق می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: اولین استفاده از کارت‌های مصالح ساختمانی در پروژه ساخت 100 هزار واحد مسکونی که در قالب طرح اقدام ملی حمایت از تولید و عرضه مسکن توسط بنیاد مسکن ساخته می‌شود،‌ خواهد بود.

تابش از آغاز اجرای پروژه ساخت 100 هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت: علمیات اجرایی 24 هزار واحد مسکونی از 100 هزار واحد در این طرح آغاز شده است.

وی افزود: تمام این پروژه‌ها کوچک و متقاضی محور هستند به این معنا که پروژه در مناطقی به اجرا می‌رسد که از قبل میزان تقاضا در آن منطقه پیش بینی شده باشد و از میزان تقاضا اطلاعات به دست آمده باشد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به ساز و کار اجرای این پروژه و مدل قرارداد با مصرف کننده اظهار داشت: تمام اعتبارات این پروژه را مصرف کننده تامین می‌کند اما تسهیلات تعریف شده و زمین را بنیاد در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

تابش درباره نحوه واگذاری زمین به مصرف‌کنندگان نهایی گفت: زمین رایگان نیست اما اراضی با قیمت تمام شده در اختیارشان قرار می‌گیرد.

وی همچنین از آغاز ثبت نام متقاضیان برای خرید مسکن در قالب طرح اقدام ملی خبر داد و گفت: ثبت نام متقاضیان در کرمان آغاز و به تمام هم رسید و برای خرید 11 هزار واحد مسکن ثبت نام انجام شد.

ایلنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman