با حضور وزیر راه و شهرسازی کلید خورد؛

ساخت 2099 واحد مسکونی در اندیشه

ساخت 2099 واحد مسکونی در اندیشه
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۰۴ | ۱۳۹۸/۰۳/۱۲

مسلم خانی گفت: ساخت ۲۰۹۹ واحد مسکونی در شهر جدید اندیشه امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی کلید خورد.
به گزارش اخبار ساختمان، مرتضی مسلم خانی سرپرست شرکت عمران شهر جدید اندیشه در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی با بیان اینکه شهر جدید اندیشه ۱۴۰۰ هکتار است، گفت: این شهر در ۱۵ کیلومتری استان تهران قرار گرفته و ظرفیت جمعیت پذیری آن ۱۲ هزار نفر است.

وی با بیان اینکه در این شهر ۴۵ مجتمع آموزشی ساخته شده است گفت: ساخت مجتمع‌های آموزشی، درمانی، فرهنگی باعث شده است که بسیاری از مردم، دانش آموزان و دانشجویان این شهر را برای زندگی و یا تحصیل انتخاب کنند.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید اندیشه با اشاره به اینکه هدف ما افزایش کیفیت زندگی و اقبال مردم برای سکونت در این شهر است گفت: در طرح جدید تولید مسکن هدف ما آن است که صنایع و اقشار مختلف را برای تولید مسکن به کار بگیریم و بتوانیم با تولید مسکن نیاز‌های تقاضا را در این حوزه برطرف کنیم.

مسلم خانی با اشاره به اینکه در شهر جدید اندیشه ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی هدف گذاری شده است گفت: امروز ساخت ۲۰۹۹ واحد مسکونی با مشارکت بخش خصوصی در قالب ۵ پروژه کلید خورد و در این طرح برای ۶۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۷ هزار نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.

وی گفت: در پروژه لاله این طرح ۵۰۶ واحد با مشارکت بخش خصوصی ساخته می‌شود و میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در این پروژه ۲۳۰۰ میلیارد تومان است.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید اندیشه بیان کرد: در پروژه مرکز شهر هم ۱۰۳۳ واحد مسکونی ساخته می‌شود.

پروژه طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن امروز در شهر جدید اندیشه کلید خورد، این طرح در قالب ۴ بخش از جمله ۳ طرح مسکونی و یک طرح مسکونی – تجاری اجرا می‌شود.

هدف گذاری انجام شده برای اندیشه ۲۵۰۰ واحد است که امروز ساخت ۲۰۹۹ واحد از آن با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران، معاون وزیر راه و شهرسازی، انبوه سازان و نمایندگان مجلس آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:

مسکن ،ساخت ،تولید 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman