در جلسه ستاد تنظیم بازار زنجان مطرح شد:

لزوم رسیدگی جدی به ثبت نام مسکن ملی

لزوم رسیدگی جدی به ثبت نام مسکن ملی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۳۱ | ۱۳۹۸/۰۹/۲۵

در جلسه ستاد تنظیم بازار زنجان موضوعات شناسایی مخلان بازار و برخورد با آنها، ایجاد آرامش واقعی بین مردم توسط مدیران و شناسایی واحدهای بدون پروانه مطرح شد و استاندار زنجان نیز در این جلسه رسیدگی جدی به ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن را وعده دادند.
به گزارش اخبار ساختمان، فتح الله حقیقی، استاندار زنجان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان، با اشاره به موضوع ثبت طرح اقدام ملی مسکن، اظهار داشت: اجازه نخواهم داد حتی یک نفر از این واحدها استفاده غیرقانونی داشته باشد و به جد به بحث ثبت نام‌ها رسیدگی خواهم کرد.

استاندار زنجان گفت: سهمیه‌ای که در مجموع برای استان زنجان در نظر گرفته شده 10 هزار و 500 واحد است که بخشی از این واحدهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی برای افراد کم درآمد پیش‌بینی شده است.

وی، در این جلسه وعده رسیدگی به ثبت نام‌ها را داد و تاکید کرد: فقط افراد واجد شرایط بعد از بررسی صاحب مسکن می شوند.

استاندار زنجان در ادامه سخنان خود به موضوع نظارت بر بازار اشاره کرد و افزود: در خدمت به مردم باید انسجام وجود داشته باشد تا مشکلات و موارد مطرح شده در جلسات تنظیم بازار رفع شود.

حقیقی به ایجاد آرامش واقعی در بین مردم توسط مدیران استانی تاکید کرد و گفت: مردم شرایط فعلی را بهتر از مسئولان در می یابند و باید مسائلی و مواردی که می‌توان در استان آن را حل کرد اقدام شود و برخی از مسائل هم وجود دارد که در سطح استانی واقعا قابل حل نیست.

ایلنا

برچسب ها:

طرح اقدام ملی ،مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman