مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر:

مسکن مهر امسال تعیین تکلیف می شود

مسکن مهر امسال تعیین تکلیف می شود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۱۱ | ۱۳۹۸/۱۰/۰۸

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: دو هزار ۳۹۷ واحد مسکن مهر استان بوشهر نیمه‌تمام است.
به گزارش اخبار ساختمان، فرزاد رستمی در نشست شورای تأمین مسکن و بازآفرینی شهری استان بوشهر اظهار داشت: تکمیل طرح مسکن مهر را به صورت جدی در دستور کار داریم و در این راستا تلاش می‌شود واحدهای باقی‌مانده تکمیل شود.

وی با اشاره به اینکه سهمیه مسکن مهر در استان بوشهر ۳۴ هزار و ۷۱۵ واحد بوده است، اضافه کرد: تاکنون ۳۲ هزار و ۳۱۸ واحد مسکن مهر در استان بوشهر تحویل متقاضیان شده است و دو هزار و ۴۹۰ واحد باقی مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: دولت عزم جدی برای تکمیل مسکن‌های مهر و تسریع در اجرای طرح اقدام ملی مسکن دارد و مسکن‌های مهر تا پایان امسال تعیین تکلیف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده مسکن مهر باقی‌مانده استان بوشهر در گناوه و برازجان است، ادامه داد: سهم استان بوشهر از طرح اقدام ملی مسکن دو هزار و ۴۹۰ واحد مسکونی است.

رستمی با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن در دو بخش شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر و شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت اجرا می‌شود، تصریح کرد: متولی آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار مربوط به شهر جدید عالی‌شهر با دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی و مابقی مربوط به شهرهای زیر ۱۰۰ هزار جمعیت است.

مهر

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman