مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی خبر داد:

واگذاری زمین برای اجرای طرح اقدام ملی

واگذاری زمین برای اجرای طرح اقدام ملی
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۱۰ | ۱۳۹۸/۱۱/۱۶

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از واگذاری زمین در چهار شهر شیروان، اسفراین، گرمه و جاجرم جهت طرح اقدام ملی تولید مسکن خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، سید عبدالمجید نژاد صفوی تصریح کرد: مطابق با مفاد تفاهم نامه منعقده میان دو ارگان مقرر شد تا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان 370 واحد در شهرهای استان تولید کند که از این تعداد 180 واحد در شهر شیروان، 120 واحد در شهر اسفراین، 40 واحد در شهر جاجرم و 30 واحد در شهر گرمه ساخته خواهد شد.

وی اظهارکرد: صورت جلسه واگذاری زمین بین دو اداره کل راه و شهرسازی استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تنظیم و به امضای مدیران کل دو اداره کل رسید و طبق زمان بندی باید واحدها ساخته شود.

نژادصفوی همچنین از آغاز کلنگ زنی طرح اقدام ملی در استان خبر داد و افزود: طبق دستور مقام عالی وزارت، تأکیدات استانداری و پیگیری های مکرر این اداره کل در اسفند ماه 98 کلنگ این طرح بر زمین خواهد خورد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین به تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اشاره و اظهارکرد: مبادله تفاهم نامه با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) جهت احداث 3200 واحد در دست مبادله است که جهت این موضوع هم زمینی تأمین شده و انجام آزمایشات مکانیک خاک در دست اقدام است.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman