مدل های جدید دکوراسیون چیست؟

قوانین چیدمان قدیمی را باید فراموش کنیم

قوانین چیدمان قدیمی را باید فراموش کنیم
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۵۶ | ۱۴۰۰/۰۳/۱۰

برای داشتن خانه‌ای زیبا، قوانین چیدمان قدیمی را باید فراموش کنیم و در پی اصول جدیدتر با تنوع بیشتر باشیم.
به گزارش اخبار ساختمان، اکثر افراد عادت کرده‌اند تمام میز و صندلی‌ها را با هم ست کنند. هنگام خرید تخت، حتما باید میزهای کنار تخت هم از همان رنگ و جنس باشند. این اصول چیدمان دیگر قدیمی شده و بهتر است آن‌ها را فراموش کنیم. بهتر است کمی هم درپی مدل های جدید دکوراسیون و چیدمان متنوع باشیم. در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا تعدادی از قوانین کهنه در دکوراسیون را به شما بگوییم.

مبل بزرگ

مبل‌هایی که دستی و پشتی بزرگ و پهن دارند دیگر قدیمی و کهنه شده‌اند. امروزه مردم بیشتر به سمت مبل‌های کوچک و ساده می‌روند. همچنین از مدل های جدید دکوراسیون بخصوص وقتی اتاق کوچک باشد، استفاده می‌کنند.

اغلب مردم معتقدند که با چیدن مبل‌ها کنار دیوار، فضای بیشتری ایجاد خواهد شد. این هم یکی دیگر از قوانین کهنه در دکوراسیون است. البته این موضوع در مورد اتاق‌های کوچک درست است. اگر فضا بزرگ باشد این اصل را باید فراموش کنید.

دیوار سفید

درست است دیوار سفید برای خانه بسیار زیبا و آرام‌بخش است؛ اما به شرطی که وسایل خانه هم سفید نباشند. نکته مهم در دکوراسیون، برجسته نشان دادن بعضی نکات و چیدمان متنوع است. در این صورت رنگ سفید در دکور منزل جذابیت خواهد داشت.

دکوراسیون اتاق خواب

نیاز نیست حتما ست اتاق خواب بخرید، بدون میزهای پاتختی هم می‌شود زندگی کرد. در عوض می‌توانید میزهای زیبا و متفاوتی بخرید.

اتاق‌های کوچک بدون پرده بزرگ‌تر نشان داده می‌شوند. پس ضرورتی ندارد حتما برای همه اتاق‌ها از پرده استفاده کنید.

ست کردن مبل با کاناپه

بسیاری از ما طبق عادت، مبل‌های یک رنگ و یک شکل در خانه می‌چینیم. این اصل امروزه در مدل های جدید دکوراسیون کاربرد ندارد و وقتش رسیده آن را فراموش کنیم. مبل و کاناپه را می‌توان در شکل‌ها و رنگ‌های متفاوت خرید. مهم این است که هر کدام از آن‌ها با وسایل دیگر خانه هماهنگی داشته باشند.

دیوار رنگی برای اتاق کودک

اتاق کودک بدون دیوار رنگی هم می‌تواند آرامش‌بخش باشد. سعی کنید با اسباب‌بازی، نقاشی و پوسترهای جذاب به اتاق کودک زیبایی و تنوع بدهید. در چنین اتاقی تخیلات کودک فراتر می‌رود.

دلتا

برچسب ها:

دکوراسیون ،چیدمان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman