انواع دوربین مدار بسته خانگی

انواع دوربین مدار بسته خانگی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۲۸ | ۱۴۰۱/۰۳/۰۹

نصب دوربین مداربسته نقش بسیار مهمی در افزایش امنیت منازل مسکونی، فروشگاه‌ها، ویلا و اماکن دیگر دارد. از طرفی با استفاده از قابلیت کنترل از راه دور نسل جدید دوربین‌های مداربسته امکان بررسی وضعیت ساکنین ساختمان و تجهیزات موجود در آن نیز وجود دارد.

به گزارش اخبار ساختمان، نصب دوربین مداربسته نقش بسیار مهمی در افزایش امنیت منازل مسکونی، فروشگاه‌ها، ویلا و اماکن دیگر دارد. از طرفی با استفاده از قابلیت کنترل از راه دور نسل جدید دوربین‌های مداربسته امکان بررسی وضعیت ساکنین ساختمان و تجهیزات موجود در آن نیز وجود دارد. نصب دوربین مداربسته یکی از بهترین روش‌ها برای حفظ و افزایش امنیت ساختمان با کاربری تجاری و فروشگاهی بوده و از طرفی برای منازل نیز کارایی خاص خود را دارد. دوربین مداربسته در انواع مختلف گردان 360 درجه، کنترل از راه دور و دید در شب با قیمت‌های متفاوتی در بازار وجود دارند.

 

در صورت نصب دوربین مداربسته، درصد بروز حوادث سرقت و خرابکاری به شکل چشمگیری کاهش خواهد یافت. همچنین در صورت وقوع جرم، به‌راحتی می‌توان از تصاویر دوربین به‌عنوان مدرک استفاده کرد. هایک ویژن از بهترین برندهای تولید دوربین در سراسر جهان به شمار رفته و کیفیت مطلوبی دارد. طی این مقاله به دنبال بررسی مزایا نصب دوربین مداربسته خانگی خواهیم بود. در صورت علاقه‌مندی به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین مداربسته خانگی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

انواع دوربین مدار بسته

 

مزایای نصب دوربین مداربسته خانگی

 

افزایش حفظ امنیت منازل در مقابل اتفاقاتی چون سرقت از اهمیت بالایی برخوردار است. به‌منظور افزایش امنیت محیط‌های مختلف می‌توان از روش‌های متفاوتی کمک گرفت، نصب دوربین مداربسته یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد امنیت ساکنین منزل به‌شمار خواهد رفت. در ادامه برخی از مزایای نصب دوربین مداربسته خانگی بازگو خواهد شد:

 

1.  افزایش سیستم امنیتی خانه
2.  نظارت از راه دور
3.  هزینه نصب و نگهداری مقرون‌به‌صرفه
4.  استفاده از دوربین مداربسته به‌منظور اثبات جرم
5.  کاهش هزینه‌های بیمه سرقت
6.  آرامش ساکنین
7.  بررسی وضعیت اعضای خانواده از طریق اینترنت
8.  امکان کنترل وضعیت در تمام طول شبانه‌روز
9.  ارتقاء سیستم منزل به سمت هوشمندسازی خانه

 

افزایش سیستم امنیتی خانه

 

برای افزایش امنیت خانه می‌توان از موارد مختلفی چون استخدام سرایدار، نصب آیفون‌های تصویری، نگهداری از سگ‌های نگهبان، نصب چشمی روی درب‌های ورودی، استفاده از درب‌های ضد سرقت و نصب دزدگیرهای شاخ گوزنی روی دیوار استفاده نمود. نصب دوربین مداربسته نیز یکی از همین روش‌ها بوده و به دلیل مزایای بسیار زیاد نسبت به روش‌های دیگر، طرفدار بیشتری دارد. در صورت استفاده از دوربین‌های مداربسته، می‌توان تمامی محیط خانه را به وسیله شبکه اینترنت از راه دور و با اطمینان تحت نظر و مراقبت قرار داد.

 

هزینه نصب و نگهداری مقرون به صرفه

 

هر یک از روش‌های حفظ و افزایش امنیت منزل دارای هزینه‌های متفاوتی هستند. مثلاً می‌توان یک سرایدار و چند سگ را برای مراقبت از منزل استخدام کرد، اما باید هزینه‌هایی چون پرداخت حقوق سرایدار، خوراک، ایجاد مکانی برای زندگی و هزینه‌های نگهداری سگ‌ها را در نظر گرفت. بعلاوه در هر دو این موارد امکان خطا وجود خواهد داشت. در نتیجه نمی‌توان به‌طور کامل از امنیت منزل اطمینان حاصل کرد.

 

بررسی وضعیت اعضای خانواده از طریق اینترنت

 

در صورت داشتن نوزاد یا کودک، ممکن است گاهی مجبور به ترک منزل شوید، در این موارد باید از یک پرستار کودک برای نگهداری از فرزندتان کمک بگیرید. اما قطعاً به‌عنوان پدر یا مادر با نگرانی‌هایی درباره نگهداری از کودکتان روبرو خواهید بود. دوربین‌های مداربسته یکی از گزینه‌های بسیار عالی برای رفع این نگرانی‌ها و اطمینان از امنیت کودک شما هستند. در صورت نصب دوربین مداربسته خواهید توانست کودک و حتی والدین مسن خود را تحت نظر گرفته و از سلامت وی اطمینان حاصل نمایید.

 

انواع دوربین مدار بسته

 

بهترین شرکت نصب دوربین مداربسته خانگی

 

دوربین‌های مداربسته توسط شرکت‌ها و با برندهای مختلفی در بازار وجود دارند. نوع دوربین مداربسته و ویژگی‌های آن تأثیر بسیاری در برآورده ساختن نیازهای کاربر خواهند داشت. شرکت مهر تجارت در زمره شرکت‌های معتبر و مطمئن در حوزه توزیع دوربین‌های مداربسته صنعتی و خانگی قرار دارد. مهر تجارت با دارا بودن افراد متخصص و خبره، دوربین مداربسته با کیفیت و اصالت را با قیمت‌ مناسب جهت رید مشتریان تهیه خواهد کرد. تمامی محصولات اصلی هایک ویژن توسط شرکت مهر تجارت وارد کشور شده و این تجهیزات الکترونیکی ضمانت اصالت کالا خواهند داشت.

 

شرکت هایک ویژن با دارا بودن پشتیبانی تخصصی، در انتخاب دوربین مورد نیاز به کاربران کمک خواهد کرد. همچنین از حضور افراد ماهر هنگام نصب دوربین مداربسته نیز بهره‌مند خواهید شد. تمامی محصولات شرکت هایک ویژن با گارانتی معتبر، خدمات پیش و پس از فروش برای مشتریان عرضه خواهند شد. قیمت محصولات هایک ویژن نسبت به سایر دوربین‌های مداربسته مناسب‌تر بوده و یکی از پرفروش‌ترین محصولات امنیتی به شمار خواهند رفت. از طرفی شرکت مهر تجارت به عنوان نماینده رسمی موظف به ارائه خدمات مشتریان بوده و این فعالیت چند سال در ایران در حال انجام است. برای مشاهده و خرید محصولات هایک ویژن می توانید به آدرس   https://hiktejarat.com  مراجعه کنید و یا با شماره 02167958 تماس بگیرید.

 

بهترین مارک دوربین مداربسته خانگی

 

دوربین‌های مداربسته خانگی باید بر اساس نیاز کاربر و محیط مورد استفاده، انتخاب شوند. برندهای مختلفی در ایران و جهان به تولید دوربین مداربسته پرداخته‌اند. هایک ویژن یکی از 10 شرکت برتر جهان در حوزه امنیت بوده و به دلیل وجود نمایندگی‌های معتبر و رسمی در ایران، نیاز مشتریان را به خوبی رفع کرده است. قیمت محصولات هایک ویژن نسبت به کیفیت، کارایی و ارائه خدمات ویژه به صاحبین اماکن بسیار مقرون‌به‌صرفه و مناسب است.

 

شعبه اصلی شرکت هایک ویژن در کشور چین بوده و طی سال‌های گذشته جایگاه بسیار خوبی در بازار جهانی به دست آورده است. هدف اصلی این شرکت، همواره تولید و ارائه دوربین‌های با کیفیت و قیمت مناسب است. از مزایای محصولات امنیتی هایک ویژن با نمایندگی هایک تجارت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

*  نصب بسیار آسان

*  قیمت کم

*  مجهز به فناوری‌های پیشرفته

*  رفع نیاز مخاطب

*  تنوع بالا

*  توانایی تحلیل تصاویر مختلف

*  انواع دوربین مداربسته خانگی هایک ویژن

 

دوربین‌های مداربسته بر اساس موارد مختلفی چون فناوری ساخت، برند سازنده، نوع کیس و بدنه، کیفیت تصویر، دید در شب و قابلیت‌های دوربین به گروه‌های مختلفی تقسیم خواهند شد.

 

در ادامه به بررسی چند مورد اصلی و مهم در خرید و نصب دوربین مداربسته اشاره شده است.

 

نوع بدنه: دوربین‌های مداربسته از شکل بدنه‌های مختلفی تشکیل شده که هر یک کاربرد خاصی دارند. برای مثال دوربین‌های باکس به شکل جعبه بوده و کاربرد صنعتی دارند. دوربین‌های چشم ماهی امکان زاویه دید 180 یا 360 درجه را فراهم کرده و موجب کاهش دوربین‌های مورد نیاز برای نظارت منزل خواهند شد. لنز این دوربین‌ها ثابت بوده و باید روی سقف نصب شوند تا کل محیط را پوشش دهند. دوربین کیوب بیشتر به‌صورت رومیزی استفاده شده و قابلیت نصب روی دیوار را هم دارد. این نوع دوربین‌ها معمولاً دارای میکروفون و اسپیکر بوده و ارتباط دوطرفه را فراهم خواهند کرد.

 

دید در شب: دوربین‌های هایک ویژن دارای قابلیت دید در شب هستند و این ویژگی به دو شکل سیاه‌وسفید و رنگی وجود دارد. این فناوری از اشعه مادون‌قرمز برای نشان دادن تصویر استفاده خواهد کرد. دید در شب رنگی تصاویر محیط کم‌نور را مانند روز به‌صورت رنگی نشان داده و ثبت خواهد کرد.

 

کیفیت تصویر: ثبت کیفیت تصاویر ضبط شده جهت شناسایی عوامل خرابکار، سارق و افراد امری مهم است. عوامل متفاوتی بر کیفیت تصویر نقش داشته و یکی از مهم‌ترین عوامل، وضوح تصویر است. دوربین‌های مداربسته با رزولوشن‌های 1 تا 8 مگاپیکسلی در بازار وجود داشته و رزولوشن‌های 1، 2، 4 و 8 پرفروش‌تر هستند. هرچقدر عدد رزولوشن بیشتر باشد، تصویر واضح‌تر خواهد بود.

 


برچسب ها:

دوربین مداربسته 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman