بازدید شهردار منطقه 4 از روند تکمیل پروژه های عمرانی

بازدید شهردار منطقه 4 از روند تکمیل پروژه های عمرانی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۱۴ | ۱۴۰۱/۰۴/۰۱

شهردار منطقه 4 تهران در روند بازدید از پروژه های در حال اجرای منطقه گفت: تکمیل پروژه های عمرانی در جهت رضایت و آسایش شهروندان اقدام مهم مدیریت شهری است که باعث شکوفایی شهر می شود.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران، "محمدرضا پوریافر" با همراهی معاون فنی و عمرانی این منطقه و شهردار ناحیه  ضمن قدردانی از عوامل و دست اندرکاران طرح ها از پیشرفت فیزیکی پروژه ها بازدید کردند.

 

او با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به شهروندان اظهار داشت: ایجاد بسترهای مناسب توسعه ای از مؤلفه های ایجاد شهری زیبا و مدرن است و در همین راستا رفاه و آرامش شهروندان جزء ضروری ترین اهداف مجموعه مدیریت شهری است.

 

شهردار منطقه 4 ضمن تأکید در تسریع پروژه های عمرانی، تصریح کرد: تکمیل پروژه های عمرانی قطعاً رضایت شهروندان را در پی دارد و امیدواریم به سمت و سویی حرکت کند که این رضایت به حداکثر ارتقا رسیده و شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر شهرمان باشیم.

 

در همین راستا پروژه های احداث یادمان مقبره الشهدای بوستان مجیدیه، خیابان چمن آرا و تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری- فرجام و... مورد بازدید قرار گرفتند.

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman