مشارکت منطقه 4 در مسیر مهمانی 10 کیلومتری روز عید غدیر

مشارکت منطقه 4 در مسیر مهمانی 10 کیلومتری روز عید غدیر
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۵۵ | ۱۴۰۱/۰۴/۲۶

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 از برپایی جشن های عید سعید غدیر خم با عنوان عید لبخند و برادری در منطقه 4 و مسیر میهمانی 10 کیلومتری خیابان ولیعصر خبر داد.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، "اسمعیل قضاتلو" با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم گفت: این برنامه ها با شعار "به عشق علی لبخند بسازیم" در روزهای 26 و 27 تیر ماه با برپایی دو محفل معنوی شاد برگزار می شود.

 

او با بیان برپایی جشن عید غدیر در جوار مقبره الشهدای گمنام دانشگاه امام حسین (ع) اظهار داشت: در شب عید سعید غدیر مراسم جشنی با مشارکت هیات رزمندگان اسلام در جوار مقبره الشهدای گمنام دانشگاه امام حسین از ساعت 18 برگزار می شود که شامل مداحی، سخنرانی، استقرار غرفه سرگرمی کودک، نورافشانی، پذیرایی با شیرینی و شربت و شام خواهد بود.

 

معاون شهردار منطقه 4 در ادامه از استقرار موکب پذیرایی و فرهنگی در مسیر میهمانی 10 کیلومتری خیابان ولیعصر خبر داد و گفت: موکب شهرداری منطقه 4 در مسیر میهمانی 10 کیلومتری که با همدلی و مشارکت مردم از میدان ولیعصر تا چهارراه پارک وی برگزار می شود ضمن پذیرایی از شهروندان با شربت و شیرینی و ... در بخش فرهنگی به منظور فراهم کردن فضایی شاد و سرگرم کننده اقدام به برپایی غرفه کودک و توزیع اقلام فرهنگی مانند بادکنک، پرچم و ... می کند.

 

او همچنین از برپایی سکوی هنری با ارائه برنامه های متنوع اجرای گروه سرود اسرا، موسیقی سنتی و برگزاری مسابقات حضوری در مسیر میهمانی 10 کیلومتری خبر داد.


نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman