نهضت جمع آوری پسماندهای خشک در منطقه 4

نهضت جمع آوری پسماندهای خشک در منطقه 4
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۴۹ | ۱۴۰۱/۰۵/۱۰

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 گفت: در ادامه طرح نگهداشت شهر نهضت جمع آوری پسماندهای خشک در مجتمع های مسکونی منطقه کماکان اجرا می شود.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، رضا معلم با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای سیاست های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و به منظور ترویج هرچه بیشتر فرهنگ تفکیک پسماند خشک از مبدا، طی دو هفته اخیر با همکاری سامانه 137، 690 کیلوگرم پسماندخشک در مجتمع های مسکونی جمع آوری و تبدیل آن به کود کمپوست شد.

 

او گفت: مخلوط کردن پسماندهای خشک مانند شیشه، فلز، کاغذ و پلاستیک با پسماندهای تر از قابلیت بازیافت پسماندهای خشک و ارزشمند می کاهد، در این خصوص منطقه 4 با در اختیار قراردادن مخازن 1100 لیتری پسماند و آموزش نیروهای اداری و خدماتی و آموزش های شهروندی گامی موثر برای داشتن شهری سلامت و پاکیزه برداشته است.

 

معلم اظهار داشت: حفظ محیط زیست و انتقال آن به آیندگان به عنوان میراث ماندگار بشریت برای نسل های بعدی، از وظایف اصلی و مهم هر شهروند بوده و اقدامات این منطقه در راستای جامه عمل پوشاندن به اهداف والای حفاظت و صیانت از محیط زیست است.

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman