طرح جامع شهرک اعتمادیه تصویب شد

طرح جامع شهرک اعتمادیه تصویب شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۱۹ | ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تصویب طرح جامع شهرک اعتمادیه و الحاق ۱۴۵ هکتار از اراضی شرقی همجوار شهر پرند در راستای تامین زمین به منظور طرح جهش تولید مسکن در شورای برنامه ریزی و توسعه استان خبر داد.

به گزارش اخبار ساختمان، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در راستای قانون جهش تولید مسکن طرح جامع شهرک اعتمادیه واقع شده در محدوده شهرستان شهریار و خارج از حریم شهر پرند به مساحت ۳۴۲ هکتار و جمعیتی بالغ بر ۲۴ هزار نفر با تامین تعداد ۷۵۹۴ واحد مسکونی ابتدا در جلسه کارگروه امور زیربنایی در سال گذشته مطرح و بررسی شد و هم اکنون در شورای برنامه ریزی و توسعه استان جهت اجرا به تصویب رسید.

وی افزود: همچنین با توجه به اجرای مفاد ماده ۱۱ جهش تولید مسکن مبنی بر انجام تکلیف معرفی زمین های مستعد توسعه شهری، موضوع الحاق ۱۴۵ هکتار از اراضی شرقی همجوار شهر پرند در کارگروه امور زیربنایی در تیرماه امسال موافقت شد و در جلسه اخیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب شد.

محبت خواه در پایان تصریح کرد: طی سال گذشته ۴۴۵ هکتار از اراضی واقع در غرب شهر پرند نیز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان به تصویب رسیده بود. 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


برچسب ها:

شهرک اعتمادیه 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman