اجاره خانه برای زلزله زدگان خوی با اعتبار دولتی

اجاره خانه برای زلزله زدگان خوی با اعتبار دولتی
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۲۸ | ۱۴۰۱/۱۱/۲۶

وزیر کشور گفت: منابع مالی برای اجاره خانه برای بعضی از زلزله زدگان بعد از اسکان اضطراری در نظر گرفته شده است و پس از آن کار بازسازی اجرایی می شود.

به گزارش اخبار ساختمان، احمد وحیدی وزیر کشور در این گفتگو اظهار کرد: خدا را شکر اقدامات و برنامه ریزی های خوبی در مناطق زلزله زده خوی انجام شده است و دولت با همه وزارتخانه های ذیربط خود کارهای لازم را انجام داده‌ و همه تلاش خود را به کار گرفته اند.

او اضافه کرد: در زلزله خوی از شخص ریاست جمهور، معاون اول رئیس و چند وزیر و همه رؤسای سازمان های کمک رسان در آنجا حضور داشتند و کارهایی که شدنی بوده را انجام داده اند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: جایی که برای اسکان اضطراری موقت زلزله زدگان مهیا شد طبیعتا جای گرم و نرم خانه آنها را نمی گیرد اما دولت منابع اعتباری و مالی خوبی را پیش بینی کرد و ارزیابی لازم انجام شده است و ان شاالله در یک فرصت مناسب بازسازی خانه های زلزله زدگان صورت خواهد گرفت.

وحیدی تاکید کرد: دولت برنامه ای برای توزیع کانکس برای اسکان زلزله زدگان خوی ندارد و کار بازسازی خانه زلزله زدگان در ادامه دنبال خواهد شد.

او اضافه کرد: منابع مالی برای اجاره خانه برای بعضی از زلزله زدگان بعد از اسکان اضطراری در نظر گرفته شده است و پس از آن کار بازسازی اجرایی می شود.

آنا


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman