شهردار تهران عنوان کرد:

به دنبال ارزان کردن تهران هستیم

به دنبال ارزان کردن تهران هستیم
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۱۵ | ۱۴۰۱/۱۲/۲۴

شهردار تهران با بیان اینکه به دنبال ارزان کردن تهران هستیم گفت: اینکه مردم بیش از 60 سال باید منتظر خریدن خانه بمانند ظلم به آنهاست.

به گزارش اخبار ساختمان، علیرضا زاکانی شهردار تهران با حضور در شبکه 3 سیما در خصوص برنامه های شهرداری تهران گفت: پویش امید و افتخار تا شب عید هر روز برگزار می شود و شنبه هفته آینده هم 11 کیلومتر خط جدید مترو افتتاح و آماده بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه خط 6 مترو تا پیش از این دو تکه بوده است، گفت: اتصال این دو بخش باعث رونق حمل و نقل می شود.

زاکانی در بخش دیگر سخنانش از افتتاح 1500 هکتار کمربند سبز تهران خبر داد و گفت: افتتاح پایانه اکباتان هم تحفه ناقابلی برای مردم تهران است.

وی به توسعه فضای سبز در تهران اشاره کرد و گفت: توسعه فضای سبز پیرامونی سال آینده با اولویت درختان مثمر ادامه خواهد داشت.

به گفته زاکانی، سیستم سه دانشگاه بزرگ علوم پزشکی تهران را با شرایط پارک های محلات تهران منطبق خواهیم کرد.

زاکانی همچنین تأکید کرد: به دنبال ارزان کردن تهران هستیم. اینکه مردم بیش از 60 سال باید منتظر خریدن خانه بمانند ظلم به آنهاست. قرارگاه جهادی مسکن با همین هدف تأسیس شد.

وی ادامه داد: با تسهیل در روند صدور پروانه، شناسایی موقعیت نوسازی در بافت فرسوده تلاش می کنیم رونق صنعت ساختمان را بالا ببریم و برای ساخت بیش از 400 هزار واحد تفاهمنامه امضا شده است.


۱۲هزار پاکبان بقایای دود و آتش در شهر را جمع آوری کردند


شهردار تهران در ادامه به چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: از سال گذشته ظرفیت آتش نشانی برای «چهارشنبه سوری» دو برابر شد. هزار نفر از همکاران حریم‌بان نیز آماده خدمت رسانی در مواقع اضطراری بودند.

به گفته زاکانی،۱۰ هزار نفر از همکاران فضای سبز من نیز دیشب برای جلوگیری از تعرض به درختان آماده باش بودند. و ۱۲ هزار پاکبان شریف نیز از نیمه های شب بقایای دود و آتش در شهر را جمع آوری کردند.

فارس


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman