توافق برای احداث مسکن در اراضی دانشگاه تهران

توافق برای احداث مسکن در اراضی دانشگاه تهران
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۵۶ | ۱۴۰۲/۰۱/۲۹

تفاهم نامه همکاری و مشارکت در طرح، ساخت و سرمایه گذاری واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه تهران برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیأت علمی دانشگاه و کارمندان دانشگاه تهران بین دانشگاه تهران و شهرداری تهران منعقد شد.

به گزارش اخبار ساختمان، تفاهم نامه همکاری و مشارکت در طرح، ساخت و سرمایه گذاری برای احداث ۷۰۰۰ واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه تهران برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیأت علمی دانشگاه و کارمندان دانشگاه تهران بین دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه، شناسایی و معرفی اراضی دارای سند قطعی مالکیت با قابلیت تخصیص به موضوع تفاهم نامه از سوی دانشگاه تهران صورت می گیرد و برای ساخت و سرمایه گذاری زمین معرفی شده توسط طرفین تفاهم نامه اقدام می شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران به نمایندگی از شهرداری تهران و رئیس سازمان توسعه و سرمایه گذاری دانشگاه تهران به نمایندگی از دانشگاه تهران، مسئولیت پیشبرد موضوع تفاهم نامه و پیگیری تحقق آن را برعهده دارند.

مدت زمان تفاهم نامه از زمان امضا پنج سال تعیین شده است و در صورت توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

مبادله تفاهم نامه همکاری و مشارکت در طرح، ساخت و سرمایه گذاری برای تولید هفت هزار واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه تهران برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیأت علمی دانشگاه و یاوران علمی (کارمندان) دانشگاه تهران در نشست شورای دانشگاه تهران با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه، روسای دانشکدگان، دانشکده ها، پردیس ها و مراکز وابسته به دانشگاه تهران برگزار شد، صورت گرفت.

ایسنا


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman