رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معارفه شد

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معارفه شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۵۶ | ۱۴۰۲/۰۵/۲۳

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی مراسمی معارفه شد و اکبر نیکزاد، رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تودیع و غلامرضا صالحی، معاون نیکزاد به عنوان رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معارفه شد.

به گزارش اخبار ساختمان، مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، صبح امروز در محل این بنیاد انجام شد.

در این مراسم، اکبر نیکزاد، رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تودیع و غلامرضا صالحی، معاون نیکزاد به عنوان رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معارفه شد.

اکبر نیکزاد، شهریورماه ۱۴۰۰ به عنوان رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انتخاب شد و کمتر از ۲ سال فعالیت تودیع شد.

پیش از اکبر نیکزاد، علیرضا تابش مسئولیت ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را از سال ۱۳۸۴ به مدت ۱۶ سال برعهده داشت و این مسئولیت با فوت مرحوم تابش در ۲ مرداد سال ۱۴۰۰ به پایان رسید.

اکبر نیکزاد در ابتدای این مراسم که با حضور کلیه مدیران استانی بنیاد مسکن در سالنی مملو از جمعیت برگزار شد، گفت: در ابتدای دولت سیزدهم، حوادث طبیعی سنگینی رخ داد که هیچکدام به بحران ختم‌ نشد و بخشی از آنها با توان بنیاد مسکن تکمیل شد.

نیکزاد گفت: بنیاد مسکن در دوسال گذشته ۴۸۸ هزار مسکن شروع کرده و ۱۵۸ هزار واحد مسکونی را به مردم تحویل داده است.

وی افزود: بنیاد مسکن در ۲ سال گذشته تمام توان خود برای ساخت مسکن را در این مدت به گار گرفته و از هیچ تلایشی مضایقه نکرده است.

نیکزاد گفت: برای ساخت ۴۸۸ هزار واحد مسکونی تک‌تک دوستان فعال در بنیاد مسکن با افتخار خون دل خوردند و این‌ کار را پیش بردند.

رییس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: در مسئله مسکن محرومان تاکنون ۱۴ هزار واحد مسکونی ساخته شده است و ای کاش فرصت بود در این‌ افتتاح ها تصاویر رضایت مردم به تصویر کشیده می شد.

وی افزود: تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار دارای طرح هادی مصوب است و افق طرح های هادی در ۹ هزار روستا بازنگری شده است و ۴۵ هزار جلسه برای این طرح های هادی برگزار شده است.

نیکزاد گفت: بنیاد مسکن بزرگترین تولیدکننده بتن در کشور است و ما در زمینه تونل برای تکمیل ادامه خط چهار مترو در حال فعالیت هستیم.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman