سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی:

صدور پروانه‌های ساختمانی الکترونیکی می‌شود

صدور پروانه‌های ساختمانی الکترونیکی می‌شود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۹:۰۷ | ۱۳۹۸/۰۶/۲۴

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: هم‌زمان با تأخیر در روند صدور پروانه ساختمانی شرکت‌های حقوقی تمامی پروانه‌ها تا روز سه‌شنبه ۲۶ شهریور صادر می‌شود.
به گزارش اخبار ساختمان، محمود محمودزاده سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از تحویل پروانه‌های ساختمانی شرکت‌های حقوقی تا روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: در هفته گذشته چندین جلسه با نمایندگان و مهندسان شرکت‌های حقوقی برگزار کرده و تمامی صحبت‌ها، درخواست‌ها و شکایت‌های آنها بررسی شد.

او ادامه داد: در این جلسات سوتفاهمی در موضوعات و مطالب اتفاق افتاده بود که به صورت کامل جمع‌بندی و مشکلات آنها حل شد و امیدواریم ظرف امروز و سه‌شنبه پروانه‌های ساختمانی این شرکت‌ها تحویل داده شود.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: در برخی از مسائل برداشت‌های مختلف از موضوع صورت گرفته بود که توانستیم با حضور نمایندگان و کارشناسان به راه‌حل‌های مشترکی در این موضوع برسیم، تنها برخی از درخواست‌ها و مطالبات باقی مانده است که امیدواریم در آینده نزدیک این مسائل و مشکلات هم برطرف شود.

محمودزاده از الکترونیکی شدن صدور پروانه‌‌های ساختمانی از طریق سامانه جدید هم خبر داد و گفت: سامانه کلی در این بخش در حال آماده سازی است و تأخیر در روند صدور پروانه‌ هم به دلیل آماده سازی و انتقال اطلاعات به این سامانه بوده و متأسفانه برخی‌ها تصور می‌کردند که تأخیر در صدور پروانه‌های ساختمانی به دلایل دیگری بوده که این سوءتفاهم برطرف شده است.

او با بیان اینکه مراحل صدور پروانه ساختمانی در حال بررسی است، گفت: برای انتقال اطلاعات به سامانه تمامی مستندات و مدارک‌های شرکت‌های حقوقی در حال آماده سازی است و تأخیر در روند صدور این پروانه‌ها به دلیل بررسی مستندات بوده که این تصمیم از ماه‌های قبل گرفته شده است. امیدواریم سامانه صدور پروانه‌های ساختمانی در آینده نزدیک کامل و تمامی مشکلات در این بخش برطرف شود.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: تمامی صحبت‌های تخصصی و یا کارشناسی که در حوزه مهندسی انجام می‌شود برای بالا بردن کیفیت خدمات بوده و اقدامات به نفع مردم و مصرف‌کننده است. کارشناسان در تلاش هستند که بتوانند خدمات تخصصی‌تری در حوزه مهندسی به مردم ارائه کنند.

باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:

پروانه ساختمانی ،ساختمان ، 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman