مدیرعامل شهر جدید پردیس خبر داد:

خلع ید پیمانکاران بدعهد مسکن مهر پردیس

خلع ید پیمانکاران بدعهد مسکن مهر پردیس
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۰۷ | ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: تا سال آینده مسکن مهر پردیس باید تکمیل و تحویل متقاضیانی شود که بیش از ۱۲ سال در انتظار تحویل واحدهایشان هستند و برای این کار با هیچ پیمانکاری مماشات نخواهیم کرد.

به گزارش اخبار ساختمان، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس و برخی از مسئولان این شهر، ضمن بازدید از فازهای مختلف شهر پردیس و روند اجرای مسکن در این شهرستان، نشستی مشترک را به منظور بررسی پیشرفت پروژه ها برگزار کردند.

خلیل محبت‌خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس در خصوص نتایج این بازدید و جلسه، اظهار کرد: طی این نشست مقرر شد پیگیری هایی برای اقاله پیمانکاران که اقدام به ساخت و ساز و پیشرفت فیزیکی پروژه های خود نمی کنند، انجام شود.

وی گفت: طی این نشست عملکرد پیمانکاران و تصمیم گیری در مورد آنها که بعضاً باید به طور حتم فسخ قرارداد و خلع ید شوند مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: به زودی پیمانکاران خوش سابقه، جایگزین پیمانکاران بدعهدی می شوند که طی ماه های اخیر اقدامی برای ساخت و ساز و اتمام پروژه های مسکن مهر پردیس نداشتند.

محبت خواه با بیان اینکه پیمانکاران بدعهد باید پاسخگوی متقاضیان باشند، تأکید کرد: با پیگیری های دستگاه قضایی و دادستان شهرستان پردیس، این نوع پیمانکاران بدعهد به مراجع قضایی معرفی خواهند شد تا بابت این تاخیرات و ناکارآمدی اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی ابراز کرد: مانند اقاله پیمانکاران بدعهد در ماه های گذشته، پروژه های دیگر مسکن مهر پردیس نیز باید به سرعت تعیین تکلیف شوند و در صورت عدم فعالیت، اقاله و خلعیت به سرعت انجام خواهد شد تا این پروژه تحویل متقاضیان شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس عنوان کرد: پروژه های مسکن مهر پردیس باید تا سال آینده تکمیل و تحویل متقاضیانی شود که بیش از ۱۲ سال در انتظار تحویل واحدهایشان هستند و برای این کار با هیچ پیمانکار و قصور کننده ای مماشات نخواهیم داشت.

گفتنی است، با حضور روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور، غفوری عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران شرکت عمران پردیس همچنین مدیران و کارشناسان وزارت راه و شهرسازی بازدیدی از صبح تا عصر روز پنجشنبه هفتم دی ماه ۱۴۰۲ از تمامی فازها و پروژه های مسکن مهر پردیس صورت گرفت و پس از این بازدید مسوولان جلسه ای را از ساعت ۱۷ تا بامداد روز جمعه در سالن جلسات شرکت عمران پردیس در خصوص پروژه هایی که فاقد پیشرفت فیزیکی بودند، برگزار کردند.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman