حمایت اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا از نمایشگاه صنعت ساختمان شهرآفتاب

حمایت اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا از نمایشگاه صنعت ساختمان شهرآفتاب
Facebook Twitter LinkedIn

۱۹:۰۲ | ۱۴۰۲/۱۰/۱۳

رئیس اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا با تاکید بر فرهنگ سازی در فعالیت های اقتصادی؛ اخذ مجوز ده ساله برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان توسط انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی ایران را اقدامی قابل تحسین و با محاسن مختلف برای صنعت احداث کشور دانست.
به گزارش اختمار ساختمان، رئیس اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا با تاکید بر فرهنگ سازی در فعالیت های اقتصادی؛ اخذ مجوز ده ساله برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان توسط انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی ایران را اقدامی قابل تحسین و با محاسن مختلف برای صنعت احداث کشور دانست.

مهندس پورفلاح رئیس اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا در دیدار با رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی ایران و مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت تسفا با تشریح سوابق اتاق ایران و ایتالیا؛ گفت : با وجود مشکلات و موانع مختلف اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا در طول چند دهه گذشته فعالیت های چشمگیری داشته و امروز بیش از پنج هزار عضو فعال دارد.

مدیرعامل شرکت سکو ایران افزود: فعالیت های اتاق ایران و ایتالیا در حوزه های متعدد شامل مشاوره های تجاری ، تسهیل مراودات تجاری ، تسهیل امور کنسولگری است و به همین دلیل دبیرخانه اتاق ایران و ایتالیا به صورت مستمر فعال است.

وی در ادامه با اشاره به حرکت ارزنده انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی ایران در خصوص اخذ مجوز ده ساله نمایشگاه صنعت ساختمان، افزود: فرهنگ سازی در امور تجاری یکی از رسالت های اصلی تشکل هاست که یکی از ابزارهای آن برگزاری رویدادهای تخصصی است و با توجه به مزیت های خلق شده در نمایشگاه صنعت ساختمان شهرآفتاب (ایران بیلد) توسط متولیان آن؛ می توان آینده خوبی را برای آن متصور شد.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا در پایان خاطر نشان کرد: اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا در راستای حمایت از اعضا خود و با توجه به راهبردهای ایران بیلد، در کنار انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی ایران از این رویداد حمایت خواهد کرد.

برچسب ها:

صنعت ساختمان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman