دکوراسیون پذیرایی ۲۴ متری با سبک مدرن

دکوراسیون پذیرایی ۲۴ متری با سبک مدرن
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۱۴ | ۱۴۰۳/۰۳/۲۱

طراحی اصولی دکوراسیون پذیرایی خانه، خصوصا خانه‌های نقلی با پذیرایی کوچک تاثیری چشمگیر بر بزرگ‌تر و دلبازتر نشان دادن آن دارد؛ به‌عنوان مثال با انتخاب مبلمانی با رنگ و طرح مناسب که متناسب با متراژ پذیرایی‌تان باشد، دکوراسیونی دلباز و فریبنده برای پذیرایی ۲۴ متری خانه ایجاد کنید.

به گزارش اخبار ساختمان، طراحی اصولی دکوراسیون پذیرایی خانه، خصوصا خانه‌های نقلی با پذیرایی کوچک تاثیری چشمگیر بر بزرگ‌تر و دلبازتر نشان دادن آن دارد؛ به‌عنوان مثال با انتخاب مبلمانی با رنگ و طرح مناسب که متناسب با متراژ پذیرایی‌تان باشد، دکوراسیونی دلباز و فریبنده برای پذیرایی ۲۴ متری خانه ایجاد کنید. انتخاب مبلمان، فرش، پرده و وسایل دکوراتیو مناسب با متراژ پذیرایی ۲۴ متری نقلی، از اهمیت بالایی برای دلبازتر دیده شدن خانه برخوردار است؛ ازاین‌رو در این مطلب به بررسی کامل نحوه دکوراسیون پذیرایی ۲۴ متری مدرن می‌پردازیم.
 

پالت رنگی برنده برای دیزاین پذیرایی کوچک و مدرن؛ رنگ‌های خنثی


ازآن‌جا که اتاق نشیمن ۲۴ متری در گروه پذیرایی‌هایی با متراژ کم تقسیم‌بندی می‌شود، برای خرید میز ناهار خوری، مبلمان، فرش و پرده، به سراغ پالت‌های رنگی خنثی یا روشن بروید؛ چراکه رنگ‌های روشن و خنثی نور را به‌راحتی از خود منعکس می‌کند و همین موضوع پذیرایی خانه را دلبازتر و بزرگتر نشان می‌دهد.


همچنین رنگ‌های خنثی مانند سفید، طوسی، خاکستری، بژ، مشکی و کرم از رنگ‌های پرکاربرد برای پذیرایی کوچک خانه‌هایی با سبک دکوراسیون مدرن است. به‌علاوه، برای خلق دیزاینی مدرن و جذاب در پذیرایی نقلی، وسیله‌های پذیرایی مانند مبلمان، فرش و پرده را در رنگ‌های روشنی مانند سفید یا کرم انتخاب کنید و درصورت علاقه وسایل دکوراتیو و کوچک را در رنگ‌های تیره مانند مشکی و قهوه‌ای تیره تهیه کنید.


مبلمانی کوچک و چندمنظوره، دیزاینی مدرن به پذیرایی نقلی خانه می‌دهد


هنگام خرید مبلمان و سایر وسایل اتاق نشیمن‌ برای پذیرایی کوچک، قبل از درنظر گرفتن قیمت صندلی و مبلمان، باید به ابعاد آن توجه کنید. انتخاب مبلمانی با ابعاد، طرح و رنگ مناسب اهمیت بالایی در کوچک یا بزرگ‌تر نشان دادن پذیرایی خانه خصوصا اتاق نشیمن خانه‌هایی با متراژ پایین دارد. از آن‌جایی که اتاق نشیمن ۲۴متری، متراژ کوچکی برای پذیرایی است، برای دیزاین باید در این محیط از مبلمانی کوچک یا ست‌های چندمنظوره استفاده کنید. ازاین‌رو بهترین روش برای دیزاین پذیرایی ۲۴ متری ایرانی، استفاده از مبلمانی مانند مبل ال شکل مدرن است؛ چراکه این نوع مبلمان کم‌جا، به‌راحتی در کنج خانه جای می‌گیرد و دارای فضاهای ذخیره‌سازی مانند باکس و کشو هستند.


برای دکور پذیرایی نقلی‌ می‌توانید از مبلمان تخت‌شو یا مبلمان مینیمال و مدرن کم‌جا نیز استفاده کنید. مبل‌های تخت‌شو مدرن، درواقع مبلمانی دومنظوره است که هم برای استراحت و خوابیدن، هم نشستن استفاده می‌شود؛ برای تهیه مبل‌ تخت‌شو برای اتاق نشیمن کوچک‌، باید در نظر داشته باشید که ابعاد آن هنگام تبدیل شدن به تخت، چقدر فضای پذیرایی خانه را اشغال می‌کند.

 

مبلمانی کوچک و چند منظوره؛ ویژگی دکور پذیرایی ۲۴ متری با سبک مدرن


وسایل دکوراتیو پذیرایی نقلی مدرن؛ لوسترهای مدرن و شلف‌های دیواری


انتخاب صحیح وسایل دکوراتیو مدرن فضای خانه را بسیار شیک و دلباز نشان می‌دهد. از‌ آن‌جا که ساده بودن طرح و نقش وسایل و داشتن حداقل تزئینات از ویژگی‌های دکوراسیونی با سبک مدرن است، باید از استفاده بیش از اندازه از وسایل دکوراتیو اجتناب کرد. همچنین همه وسایل پذیرایی کوچکی با سبک مدرن مانند مبلمان جمع‌وجور، شلف‌ دیواری، میز ناهار خوری کم جا و مجسمه‌ها در اشکال هندسی (مربع، مستطیل، دایره‌) با طرح‌های ساده ساخته می‌شوند. برای استفاده بهینه از اتاق نشیمن کوچک و مدرن‌ از قفسه‌های توکار و شلف‌های دیواری با طرح‌های مدرن استفاده کنید.


استفاده از گیاهانی با گلدان‌های مدرن، فضای جذاب و دلنشینی به پذیرایی می‌دهد. به‌علاوه، برای دیزاین پذیرایی کوچک مدرن از لوسترهایی با طرح‌های مدرن و ساده در ابعاد کوچک‌، لامپ‌های هالوژنی و آباژورهای ایستاده مدرن استفاده کنید. همچنین برای بزرگتر نشان دادن فضای پذیرایی، آینه قدی‌ شیک و مدرن خود را روبه‌رو پنجره یا در اطراف آن قرار دهید تا با انعکاس نور خورشید در آینه، فضا پذیرایی ۲۴ متری‌بزرگتر دیده شود.
 

وسایل تزیینی در دکور پذیرایی کوچک مدرن؛ آباژورهای ایستاده مدرن


فرش‌های کهنه‌نما؛ مناسب برای پذیرایی ۲۴ متری با سبک مدرن


فرش‌هایی با طرح‌های کهنه‌نما (وینتیج و پتینه)، فرش‌های شنل، شگی، مدرن و مینیمال ازجمله فرش‌های مناسب برای دکوراسیون پذیرایی با سبک مدرن است. همچنین برای دکور فضا نشیمن ۲۴ متری فرشی با ابعاد و رنگی مناسب انتخاب کنید؛ برای دلبازتر کردن فضا پذیرایی نقلی‌، به سراغ انتخاب فرش‌هایی با رنگ روشن و ابعادی کوچک‌تر از متراژ پذیرایی بروید. همچنین برای خلق فضایی مدرن و بزرگ از خرید فرش‌هایی با رنگ‌های تیره خودداری کنید؛ زیرا رنگ‌های تیره نور را به خود جذب می‌کنند و فضا پذیرایی را کوچک‌تر نشان می‌دهند.


با انتخاب پرده‌های شفاف و مدرن، دکور پذیرایی ۲۴ متری را دلبازتر کنید


برای انتخاب پرده برای دیزاین پذیرایی ۲۴ متری مدرن‌به سراغ پرده‌هایی با طرح‌های مینیمال و مدرن با رنگ‌های روشن بروید. همچنین استفاده از پرده‌های شفاف یا توری در پذیرایی کو‌چک‌ باعث می‌شود، نورگیری خانه بیشتر شده و درنتیجه فضا پذیرایی دلبازی در خانه ایجاد شود. به‎‌علاوه، برای خلق فضایی مدرن در پذیرایی از پرده‌های با رنگ‌های خنثی و طرح و نقش ساده استفاده کنید. همچنین استفاده از پرده‌هایی که از سقف تا کف پذیرایی را می‌پوشانند، دیوار پذیرایی را بلندتر نشان می‌دهد. به‌عنوان مثال پرده‌های پانچ سبک مدرن، پرده‌های لوردراپه، شید و پلیسه مدرن انتخابی مناسب برای دکور پذیرایی مدرن خانه هستند.


برای دکور پذیرایی نقلی با سبک مدرن، ابعاد وسایل را در نظر بگیرید


برای دیزاین پذیرایی‌های کوچک با سبک مدرن باید پالت رنگی خنثی، مبلمانی کوچک و چندمنظوره، فرش‌های کهنه‌نما یا مدرن و مینیمال، پرده‌هایی مدرن و شفاف با رنگ‌های خنثی و وسایل دکوراتیو با تعداد کم داشته باشید. همچنین برای بزرگ‌تر نشان دادن پذیرایی ۲۴ متری باید مبلمان، وسایل دکوراتیو و فرش‌هایی با ابعاد کوچک تهیه کنید که متناسب با بودجه شما باشد. برای خرید وسایل خانه به سبک مدرن با قیمت مناسب به فروشگاه‌های معتبری مانند بلج که امکان خرید اقساطی، ارسال رایگان و تحویل در محل را دارند مراجعه کنید.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman