افتتاح بیش از 10 هزار مسکن ملی در خراسان رضوی

افتتاح بیش از 10 هزار مسکن ملی در خراسان رضوی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۱۵ | ۱۴۰۳/۰۳/۲۶

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: ۱۵۵ هزار و ۵۱۴ واحد مسکونی در استان در مرحله اجرا است که این تعداد به ۱۸۰ هزار واحد خواهد رسید.
به گزارش اخبار ساختمان، وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح های "یادگار ابراهیم" در مشهد گفت: این مراسم در سطح استان خراسان رضوی با افتتاح ۱۰۴۷۷ واحد نهضت ملی مسکن و واگذاری زمین به استعداد ۱۹۷۸۰ واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی صورت گرفته است.

داعی ادامه داد: این تعداد در قالب چهار بخش حمایتی، بازآفرینی، خودمالک و روستایی در ۳۴ نقطه استان به صورت ویدیو کنفرانس به ارزش ریالی به میزان ۲۷/۸ همت انجام شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در ادامه گفت: ۱۵۵۵۱۴ واحد مسکونی در مرحله اجرا است که به تعداد ۱۸۰۰۰۰ واحد خواهد رسید و تمامی واحدهایی که امروز افتتاح می شوند از خدمات زیربنایی مانند اماکن مذهبی، ورزشی، آموزشی، تفریحی و... برخوردارند.

در ادامه محمد علی منصوری معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: در این مراسم سهم گناباد در بخش افتتاح واحد مسکونی به تعداد ۹۴۰ واحد و در بخش واگذاری زمین حمایتی، شهری، روستایی و جوانی جمعیت زمین به استعداد ۳۶۷ واحد است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل اظهار کرد: خدمات روبنایی در سایت های نهضت ملس مسکن، ایجاد زمین مجهز به چمن مصنوعی با مشارکت شهرداری و تربیت بدنی و اداره کل، ساماندهی آسفالت سایت های بهارستان و زعفرانیه، ارتقا مرکز جامع سایت های نهضت ملی مسکن سلامت، کمک به بدنه سازی و کفسازی حسینیه ثارالله قنبرآباد در قالب نهضت ملی مسکن و ایجاد فضای سبز و خدمات روبنایی مجموعه بهارستان با مشارکت و همکاری شهرداری گناباد از دیگر اقدامات امروز بود.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman