معرفی تولیدات و محصولات داخلی مقاوم در برابر زلزله

معرفی تولیدات و محصولات داخلی مقاوم در برابر زلزله
Facebook Twitter LinkedIn

۱۸:۳۰ | ۱۴۰۳/۰۴/۰۲

یکی از ساختارهای مناسب جهت اجرای اجزای غیرسازه‌ای ساختمان مانند دیوارهای داخلی و خارجی، سقف کاذب و نما، سیستم درای‌وال یا ساخت و ساز خشک است. ساختار کلی این سیستم شامل صفحات روکش‌دار گچی یا صفحات مسلح سیمانی و مقاطع فولادی سبک وزن است

به گزارش اخبار ساختمان، امروزه در صنعت ساختمان سازی، کشورهای پیشرفته توانسته‌اند با استفاده از مصالح و ساختارهای سبک و انعطاف‌پذیر خصوصا در اجزای غیر سازه‌ای، ایمنی ساختمان‌ها در برابر زلزله را چند برابر کنند. در گذشته نه چندان دور، استفاده از اجزای غیر سازه‌ای سنگین وزن، باعث افزایش نیروهای وارده از زلزله شده و تاثیر منفی در رفتار لرزه‌ای سازه‌ها داشته است؛ به طوری که در نهایت منجر به نابودی کل ساختمان می‌شود.


یکی از ساختارهای مناسب جهت اجرای اجزای غیرسازه‌ای ساختمان مانند دیوارهای داخلی و خارجی، سقف کاذب و نما، سیستم درای‌وال یا ساخت و ساز خشک است. ساختار کلی این سیستم شامل صفحات روکش‌دار گچی یا صفحات مسلح سیمانی و مقاطع فولادی سبک وزن است.


خوشبختانه این سیستم توسط مجموعه کی پلاس تولید شده و تاکنون در پروژه‌های بسیار مهمی در سطح کشور با موفقیت اجرا شده است.

 

نمونه پروژه با محصولات کی پلاسمجتمع مسکونی الماس

 

مدیرعامل شرکت کی پلاس، در حاشیه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تبریز درباره اهمیت سبک سازی ساختمان ها با توجه به زلزله خیز بودن کشور ایران و مضرات استفاده از مصالح سنتی صحبت نمودند.

 

" بعد از 6 سال مجدد در نمایشگاه صنعت ساختمان تبریز حضور پیدا کردیم و در تلاش هستیم تا فرهنگ استفاده از ساختارهای ساخت و ساز خشک و اهمیت ایمن سازی ساختمان ها را در کشور عزیزمان رواج دهیم."

 

سامان ملک پور، مدیر عامل کی پلاس در نمایشگاه صنعت ساختمان

 

وی افزود: ایمن سازی ساختمان‌ها در برابر زلزله یک امر بسیار حیاتی و واجب است و می تواند خسارات و تلفات ناشی از این بلای طبیعی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. ما سعی داریم تا با بهره گیری از مصالح ساخت و ساز خشک در اجزای غیر سازه ای ساختمان مانند دیوارهای داخلی، نمای بیرونی و سقف کاذب خسارات حاصل از زلزله را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.


بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تبریز


شرکت کی پلاس در این نمایشگاه که از هشتم تا یازدهم خرداد ماه سال 1403 برگزار شد، جدیدترین و پرکاربردترین محصولات و ساختارهای تولیدی خود را به نمایش گذاشت و میزبان هزاران نفر از بزرگان و فعالان حوزه صنعت ساختمان بود.

 

غرفه کی پلاس در نمایشگاه صنعت ساختمان تبریز

 

گفتنی است در این نمایشگاه محصولات جدید مانند پنل مسلح سیمانی "آکواپلاس" ، عایق پشم معدنی "مینرال‌پلاس" و گچ مغناطیسی "مگنو" معرفی شدند و همچنین در این غرفه یکی از ساختارهای دیوار جداکننده کی‌پلاس جهت آشنایی بازدیدکنندگان با اجرای اصولی و صحیح انجام گردید.

 

غرفه کی پلاس پارس

 

شما نیز جهت کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با محصولات و ساختارهای شرکت کی‌پلاس می‌توانید به وب‌سایت رسمی کی‌پلاس به آدرس  www.kplus.ir  مراجعه کنید.


برچسب ها:

کناف ،کی پلاس ،درای وال 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman