نهمین اجلاس باشگاه سازندگان و تولیدکنندگان ساختمان برگزار شد

نهمین اجلاس باشگاه سازندگان و تولیدکنندگان ساختمان برگزار شد
Facebook Twitter LinkedIn

۲۱:۰۰ | ۱۴۰۳/۰۴/۰۵

نهمین اجلاس باشگاه سازندگان و تولیدکنندگان ساختمان در روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه در محل هتل استقلال تهران و با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر از فعالان صنعت ساختمان برگزار شد.

به گزارش اخبار ساختمان، نهمین اجلاس باشگاه سازندگان و تولیدکنندگان ساختمان در روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه در هتل استقلال تهران و با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر از فعالان صنعت ساختمان برگزار شد.

در روز نخست این اجلاس، شش کارگاه تخصصی در حوزه های اقتصاد مسکن، ضوابط ساخت و ساز،فرصت های هوشمندسازی و صنعتی سازی توسط دکتر همایون، دکتر شیخ السلام، مهندس تجویدی، مهندس مهربان، مهندس قربانی مهندس بنی حسینی و شرکت سرمایه گذاری مسکن و شرکت نکزیو برگزار شد.

 

نهمین اجلاس باشگاه سازندگان و تولیدکنندگان ساختمان

در روز دوم این اجلاس نیز با محوریت ساختارهای تامین مالی در پروژه های ساختمانی ۶ سخنرانی و پنل تخصصی با موضوعات آسیب شناسی انواع روش های جذب سرمایه در صنعت ساختمان، بررسی قراردادهای فروش تهاتر و مشارکت در ساخت با نگاه تامین مالی، چالش های جذب سرمایه گذاری در شهر تهران، نقش بیمه در ایجاد فضای امن سرمایه گذاری، اثرات ارائه خدمات هتلینگ در پروژه های مسکونی بر جذابیت های مالی پروژه، تامین غیر نقدی آهن آلات و کلیه کالاهای مصرفی ساختمان از طریق اوراق اعتباری بانک ملی مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر حیدریون، دکتر پورزرندی، دکتر اقدامی، دکتر بان، دکتر کریم، دکتر قربانی به همراه ریاست اعتبارات بانک ملی ایران، ریاست شرکت سرمایه گذاری مسکن، ریاست شرکت عمران منطقه آزاد کیش و مدیرعامل بیمه معلم از جمله سخنرانان روز دوم اجلاس بودند.

همچنین در پایان این اجلاس نیز از تعدادی از فعالان پژوهشی و اعضای باشگاه سازندگان و تولیدکنندگان ساختمان به پاس زحماتشان در حوزه آموزش صنعت ساختمان تقدیر شد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman