عمده فروشی لوله و اتصالات تهران

عمده فروشی لوله و اتصالات تهران
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۵۲ | ۱۴۰۳/۰۴/۱۶

فروشگاه پایپوکالا بزرگترین پخش کننده انلاین و حضوری لوله و اتصالات در تهران میباشد.

به گزارش اخبار ساختمان، از جمله شریان‌های اصلی فرایندهای صنعتی، سیستمهای لوله‌کشی هستند. اگر قصد خرید انواع لوله و اتصالات ساختمانی باکیفیت و مرغوب را دارید، می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز فروش این کالا، لوازم و تجهیزات ساختمانی مورد نیاز خود را از سایت پایپو کالا تهیه کنید.


پایپوکالا با ارائه لوله و اتصالات ساختمانی اصل و داشتن نمایندگی محصولات برند های مطرح این صنعت با قیمت مناسب کوشیده تا نیاز صنعت لوله و اتصالات ساختمانی ،صنعتی و کشاورزی را برطرف کند.


شما میتوانید برای استعلام قیمت برند و محصول مورد نظر خود با : 


کلیک روی فروشگاه لوله و اتصالات پایپوکالا اقدام کنید.
 

فروشگاه پخش لوله و اتصالات


بهترین لوله و اتصالات ساختمانی از کجا بخریم؟


طی سال‌های اخیر تولیدکنندگان متعددی در عرصه ساخت و تولید لوله و اتصالات در ایران فعالیت داشته‌اند و کوشیده‌اند محصولات مرغوبی را به خریداران عرضه کنند.


 از جمله برندهای مطرح در این عرصه که سطح کیفیت محصولات ساختمانی خود را همواره ارتقا داده است، pipe-polykala.com است.


در فروشگاه انلاین و حضوری میتوانید محصولات برند های نیوپایپ،آذین، پارس پلاست،بهتراشان ، سوپر پایپ و سایر برند ها را تهیه کنید اگر برای انتخاب یک برند دچار تردید هستید با مشاورین پاپوکالا تماس حاصل کنید تا کاملا شما را راهنمایی کنند.


مزیت خرید انواع لوله و اتصالات ساختمانی به صورت آنلاین


در سایت می‌توانید به بروزترین قیمت‌ها، اخذ پیش‌فاکتور و خرید انواع لوله و اتصالات ساختمانی بپردازید.


از جمله مزیت‌های خرید انواع لوله و اتصالات ساختمانی به صورت آنلاین آن است که شما می توانید برای خرید بهترین لوله و اتصالات ساختمانی در هر زمان و از هر مکانی به سفارش این محصول بپردازید. 


با انتخاب این روش خرید در ترافیک نخواهید ماند و هزینه زیادی برای ایاب و ذهاب پرداخت نخواهید کرد. بنابراین از این شیوه به عنوان یکی از روش‌های مناسب خرید می‌توان نام برد.


دیگر مزیت خرید بهترین لوله و اتصالات ساختمانی به شکل آنلاین این است که می‌توانید در کمترین زمان ممکن، کلیه اطلاعات مرتبط با لوله‌ها و ابعادشان را به شکل کامل بررسی کنید و قیمت این محصولات را در سایت‌های مختلف با هم مقایسه نمایید و در نتیجه تصمیم‌گیری بهتری در زمینه خرید این محصولات داشته باشید.


استفاده همگانی از اینترنت و دسترسی راحت به آن در اقصی نقاط کشور هم سبب شده تا تولید‌کنندگان راحت‌تر بتوانند محصولات خود را عرضه کرده و بفروشند و شیوه فروش الکترونیکی و آنلاین را به فروش در مراکز فیزیکی ترجیح دهند. 


با دسترسی راحت به سایت این فروشگاه‌ها، مراجعات حضوری خود به خود کاهش یافته و این محصولات با قیمت باورنکردنی و معقول‌تری (به قیمت کارخانه) به مشتریان جهت فروش عرضه می‌شود.
 

فروشگاه لوله و اتصالات پایپوکالا


معرفی انواع لوله و اتصالات ساختمانی :


انواع لوله و اتصالات ساختمانی را به شکل کلی می‌توان به دو دسته فلزی و غیرفلزی تقسیم‌بندی کرد. هر یک از این دسته‌بندی‌ها دارای زیرمجموعه خاص خود هستند. لوله‌های فلزی به لوله‌های گالوانیزه و چدنی قابل تقسیم است. لوله‌های غیرفلزی را هم می‌توان به لوله‌های سیمانی، پلیکا، پلی‌اتیلن، و پی‌وی‌سی تقسیم‌بندی کرد. در ادامه به معرفی برخی از این لوله‌ها، جنس و کاربرد آن‌ها می‌پردازیم.


لوله و اتصالات پی وی سی


از جمله انواع لوله و اتصالات ساختمانی، لوله و اتصالات پی وی سی pvc است. این لوله‌ها در دو نوع upvc و cpvc در بازار برای خرید موجودند و از استحکام و مقاومت خوبی برخوردارند. ماده سازنده این لوله‌ها که به آن‌ها لوله پلیکا هم گفته می‌شود، نوعی پلاستیک است. این نوع لوله در برابر تابش نور خورشید و uv مقاوم است، عمر زیادی دارد، سبک بوده و طول و اندازه آن را می‌توان به راحتی تنظیم کرد.


لوله‌های پی وی سی در سال‌های اخیر جایگزین لوله‌های قدیمی شده‌اند و در تولید لوله برق، کف‌سازی، لوله فاضلاب، سقف‌سازی و لوازم نصب‌کردنی به شکل نرم به منظور ساخت عایق و پوسته کابل الکتریکی از آن‌ها استفاده می‌شود. از این لوله به ویژه در خطوط آب و فاضلاب و همچنین تاسیسات ساختمانی استفاده می‌شود.


لوله و اتصالات ۵ لایه


لوله‌های پنج لایه نمی‌پوسند، دچار زنگ‌زدگی و رسوب نمی‌شوند. در لوله‌کشی توکار و در نصب روکار مورد استفاده هستند. در مقابل ضربه و فشار بسیار مقاوم هستند و نشتی ندارند. این لوله‌ها جزو جدیدترین نسل لوله در صنعت لوله‌کشی به شمار می‌روند. مواد اولیه این لوله‌ها از پلیمر و فلز است.


در ساخت این لوله‌ها اغلب از یک لایه آلومینیوم استفاده شده و لایه آلومینیوم‌دار بین دو لایه دیگر نصب خواهد شد. این لوله‌ها انواع مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به لوله 5 لایه 16-25 اشاره کرد که در سیستم‌های آب سرد و گرم و سیستم‌های گرمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.


در حقیقت باید گفت این لوله از یک لایه آلومینیوم، 2 لایه پلیمر و 2 لایه چسب تولید شده است. از این لوله در تاسیسات لوله‌کشی ساختمان (لوله‌کشی آب و فاضلاب) و سیستم‌های ساختمانی استفاده می‌شود. ساختار لوله‌های 5 لایه به شکلی است که اکسیژن در آن‌ها هیچ راهی ندارد.


لوله و اتصالات پوش فیت


لوله و اتصالات پوش فیت از جمله انواع لوله و اتصالات ساختمانی، است. این نوع لوله از جنس پلی‌پروپیلن است و قسمت انتهایی آن سوکت دارد. از طریق فشار دادن 2 لوله به هم، اتصال این لوله امکان‌پذیر است. برای آن که دو بخش لوله به هم وصل شود، به هیچ‌گونه ترکیبات خاصی نیاز ندارید. این لوله‌ها راحت نصب می‌شود و به جوش دادن و چسب هم نیازی ندارد. در کلیه مسیرهای لوله‌کشی می‌توان از این لوله استفاده کرد. این لوله بی‌صداست، عمر بسیار بالایی دارد، در برابر شکسته شدن و تغییر فرم بسیار مقاوم است، در نشست‌های احتمالی به شکل بسیار منعطف عمل می‌کند و بندهای آن از قابلیت انعطاف خوبی برخوردارند.


لوله و اتصالات گالوانیزه


یکی دیگر از انواع لوله و اتصالات ساختمانی، لوله و اتصالات گالوانیزه است. این نوع لوله در مقابل خوردگی مقاوم است و به 2 دسته آهنی و فولادی قابل تقسیم است. لوله و اتصالات گالوانیزه تنوع بسیار بالایی هم دارند، جنس آن‌ها از فولاد نرم است. لوله‌های آهنی در مقایسه با نوع فولادی سنگین‌تر و مات‌ترند. لوله‌های فولادی جهت تخلیه فاضلاب لوازم بهداشتی مورد استفاده‌اند.


نتیجه‌گیری


چنانچه مسئول خرید بهترین لوله و اتصالات ساختمانی برای پروژه‌های ساختمانی یا منازل هستید، برای خرید مرغوب‌ترین محصولات ساختمانی می‌توانید به برند پایپوکالا اعتماد کنید. بهترین انواع لوله و اتصالات ساختمانی توسط این برند با قیمت مناسب و کیفیت عالی ارائه شده است. برای خرید از پایپو کالا کافی است با نمایندگی این برند تماس بگیرید تا مشاوره رایگان دریافت کرده و کالای مدنظرتان را به قیمت کف بازار خریداری کنید.حتی میتوانید با مراجعه حضوری در فروشگاه به راحتی کالای مورد نظر را تامین کنید .کافیست پایپوکالا را در گوگل سرچ کنید.


نظرات کاربران
رضا محمدی 1403/04/30
بازار خرید لوله و اتصالات تهران کجاست؟
احمد حسینی 1403/04/17
بهترین برند لوله پنج لایه آب نیوپایپ هستش
میرابی 1403/04/17
مقاله خوبی بود ممنون
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman