گشایش نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در کیش

گشایش نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در کیش
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۲۴ | ۱۳۹۸/۰۸/۰۹

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و صنعت ساختمان با حضور ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی در مرکز نمایشگاه بین المللی کیش گشایش یافت.
به گزارش اخبار ساختمان، در این نمایشگاه که به مدت ۴ روز برپا خواهد بود، ۱۰۵ شرکت داخلی و ۵ نماینده شرکت‌های خارجی آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را در حوزه ماشین‌ آلات و تجهیزات عمرانی، فناوری و خدمات در زمینه عمران و ساختمان، انواع مصالح ساختمانی به نمایش گذاشته‌اند.

کمک به توسعه و رونق صنعت عمران، ساختمان، گردشگری در منطقه آزاد تجاری کیش، توجه به جایگاه ویژه این منطقه در صادرات کالا و خدمات و توسعه زیر ساخت های عمرانی از اهداف این نمایشگاه عنوان شده است.
برگزاری این نمایشگاه به عنوان یک رخداد مهم اقتصادی کشور، فرصتی مغتنم برای سرمایه گذاری و توسعه فضای کسب و کار و توسعه بازارهای مالی و پولی کیش ارزیابی شده است.

مراسم گشایش این نمایشگاه با حضور جمعی از اعضای کمیسون‌های اقتصادی، برنامه بودجه مجلس، اتاق تعاون و مدیران اقتصادی و عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

صنعت ساختمان یکی از صنایع مهم کشور است که بیش از ۸۰ صنعت، وابستگی کامل به آن دارد.

برگزاری تور بازدید از پروژه‌­های در حال ساخت در جزیره کیش توسط اتاق تعاون ایران از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه ه است و قالب این تور، از پروژه ­های عمرانی و در حال ساخت جزیره کیش بازدید و شرایط سرمایه گذاری و همکاری با پروژ­ه ­های مذکور را مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ایرنا

برچسب ها:

نمایشگاه ،صنعت ،ساختمان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman