مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید خبر داد:

تحویل 25 هزار مسکن مهر تا پایان سال

تحویل 25 هزار مسکن مهر تا پایان سال
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۵۰ | ۱۳۹۸/۱۰/۰۴

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید گفت: تا پایان امسال بالای ۲۵ هزار واحد از مسکن مهر‌های شهر جدید پردیس را به متقاضیان تحویل خواهیم داد و باقی مانده این واحد‌های در شهر جدید پردیس معرض ملکی یا پرونده قضایی دارند که بخش عمده این واحد موجب خلع ید پیمانکاران شده است.
به گزارش اخبار ساختمان، حبیب الله طاهرخانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اینکه مسکن مهر جز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در پرند و پردیس محسوب می‌شود، گفت: اراضی طرح اقدام ملی مسکن متفاوت از مسکن مهر است و یک سری اراضی جدید برای این طرح تخصیص یافته است.

وی افزود: افراد برای ثبت نام طرح ملی مسکن در پردیس و پرند باید دارای سابقه سکونت در تهران یا پردیس را داشته باشند و شهر‌های جدید، پاسخگوی نیاز مردم در کلان شهر‌ها هستند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید تصریح کرد: جامعه مخاطب پردیس شهروندان تهرانی متقاضی مسکن هستند و بسیاری از افرادی که در طرح اقدام ملی مسکن در واحد‌های پردیس و پرند ثبت نام کردند ممکن است حائز شرایط نباشند و مطابق ثبت نام در سایر شهر‌ها نیز نشان می‌دهد که درصد بالایی از این افراد حذف خواهند شد، با ایجاد ظرفیت جدید پس از پالایش متقاضیان، امکان ثبت نام مجدد برای متقاضیان جدید در این واحد‌ها فراهم می‌شود.

طاهرخانی در توضیح شرایط مسکن مهر در شهر‌های جدید پردیس و پرند، اظهار کرد: در شهر جدید پردیس تعداد زیادی از پروژه‌های مسکن مهر آن دچار معارضین ملکی بوده و بخشی دیگر گرفتار پیمانکاران کم کار بوده‌اند که بعضا در دستگاه قضایی رسیدگی شدند، امیدواریم بخشی از مسکن مهر پردیس که فاقد معارض هستند امسال به اتمام برسد.

وی تاکید کرد: تا پایان امسال بالای ۲۵ هزار واحد از مسکن مهر‌های شهر جدید پردیس را به متقاضیان تحویل خواهیم داد و باقی مانده این واحد‌های در شهر جدید پردیس معرض ملکی یا پرونده قضایی دارند که بخش عمده این واحد موجب خلع ید پیمانکاران شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در توضیح تکلیف اضافه ثبت نام در شهر جدید پردیس در پروژه مسکن مهر گفت: تمامی ثبت نام‌ها تعیین تکلیف شدند و هیچ ثبت نام اضافه‌ای بعد از سال ۹۰ و ۹۱ برای مسکن پردیس نداشته ایم و برای تمامی افرادی که ثبت نام آن‌ها تایید شده در پروژه پردیس واحد در نظر گرفته شده است.

میزان

برچسب ها:

مسکن مهر ،پردیس 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman