موزه یک هزار سازه ای مدرن و خارق العاده

موزه یک هزار سازه ای مدرن و خارق العاده
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۲۴ | ۱۴۰۰/۰۱/۱۱

طراحی جدید زاها حدید، موزه یک هزار، دارای اسکلت خارجی منحصر به فردی است و از شیشه فیبری چشمگیری که با بتون سفیدی تقویت شده تشکیل شده این سازه مدرن و خارق العاده در حین صعود کردن پیچ و تاب می خورد تا به ارتفاع ماکزیمم خود یعنی ۲۱۵ متر (۷۰۶ فوت)برسد.

به گزارش اخبار ساختمان، معمار بزرگ زاها حدید، آسمان خراش مجتمع مسکونی "موزه یک هزار" را طراحی کرد، که واقع در مرکز شهر میامی است. این برج دارای 62 طبقه است که ساخت و ساز آن در دسامبر 2014 آغاز شد.


Image result for One Thousand Museum

این پروژه مسکونی با هدف بسیار مرفه و گران قیمت بودن در حال احداث است. این منطقه مسکونی ۶ ستاره در مجموع شامل ۸۳ منزل مسکونی است که هر کدام از آن ها بین ۴۶۰۰ تا ۹۹۰۰ فوت مربع (۹۱۹-۴۲۷ متر مربع) مساحت دارند. همچنین هر واحد دارای چندین بالکن خارق العاده است.


Related image

نمای اصلی ساختمان رو به ساحل معروف “بیسین (Biscayne)” در میامی و اقیانوس اطلس که در کنار آن قرار دارد باز میشود. پیشبینی می شود موزه یک هزار زمانی از همین امسال تکمیل شود.


Image result for One Thousand Museum

به طور کلی دارای 83 واحد متشکل از پنت هاوس دوبلکس دو طبقه و چهار طبقه استو 70 واحد آن به صورت نیم طبقه طراحی شده است و دارای امکانات لوکسی از جمله باشگاه چند منظوره، سکوی فرود هلیکوپتر و ... است.

رندر های جدیدی از این پروژه منتشر شده اند که طراحی داخلی مجموعه را نشان می دهند. نام این مجتمع مسکونی از موقعیت مکانی سایت آن گرفته شده است، این ساختمان در نقطه ی مقابل پارک موزه میامی ساخته خواهد شد و ساکنان این مجموعه شاهد منظره ای تا ساحل میامی و موزه ی Perez Art خواهند بود.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman