اراضی ملی فرصتی برای توسعه پایدار

اراضی ملی فرصتی برای توسعه پایدار
Facebook Twitter LinkedIn

۲۱:۱۳ | ۱۳۹۸/۰۴/۰۴

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: اراضی ملی و دولتی فرصتی مناسب برای ایجاد توسعه پایدار و متوازن و آبادانی و پیشرفت در یک جامعه محسوب می شوند.
به گزارش اخبار ساختمان، مسعود حق لطفی در مراسم معارفه دومین فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان، افزود: زمین در واقع بستری برای برنامه ریزی بهتر در اراضی شهری و همچنین اجرای عادلانه تر طرح‌های جامع و فرادستی است و با شناخت نیازها، کاستی‌ها، کمبودها و نیز انجام پیش بینی‌های لازم می‌توان بهره برداری از این امکانات را هدفمندتر و مؤثرتر انجام داد.

وی تصریح کرد: بدون شک تلاش‌ها بر این است تا تمامی ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود برای برخورداری همگانی از اراضی ملی به نحو شایسته صورت گیرد.

حق لطفی تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت پاسداشت و حراست از اراضی دولتی و ملی، یگان ویژه حفاظت از اراضی دولتی در سازمان ملی زمین و مسکن تشکیل شده است و به دنبال آن نیز واحدهای استانی در مجموعه ادارات کل راه و شهرسازی آغاز به کار کردند.

این مسئول، قزوین را از نخستین استان‌های کشور دانست که این یگان در آن راه اندازی شده و گفت: با آغاز به کار این یگان و تلاش اداره کل راه و شهرسازی طی سال‌های گذشته بخش زیادی از اراضی مورد تصرف، بازگشت داده شده و حفظ و حراست از اراضی ملی نیز به طور مداوم صورت گرفته است.

در پایان این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌های سرهنگ امیر علوی نژاد، سرهنگ سعید شعبانزاده به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان قزوین معرفی شد.

ایرنا

برچسب ها:

زمین ،مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman